Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen! Zoals jullie misschien weten, heb ik in mei een iPhone. Nu ken ik natuurlijk al vele apps van de Appstore en van Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan?
Hey mensen!
Zoals jullie misschien weten, heb ik in mei een iPhone. Nu ken ik natuurlijk al vele apps van de Appstore en van Cydia van mijn iPod touch, maar de iPhone heeft dingen als microfoon, vibratie, noem maar op. Allemaal extras die de iPod touch niet heeft. Daarom vraag ik me af; welke iPhone-only apps raden jullie mij aan? Het mag wat kosten en het mag van de App Store en Cydia komen. Hostpik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kan je wel apps gaan aanraden, maar let er eigenlijk nooit op of t alleen voor de iPhone is of niet..
Als de iPod Touch geen microfoon heeft, dan natuurlijk Shazam!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
1) Shazam
2) AgileMessenger (onderweg op MSN) 3) GuitarToolkit (je gitaar stemmen en akkoorden opzoeken, als je een gitaar hebt uiteraard ) 4) Ocarina 5) OrbLive (TV kijken onderweg)
|
|||
|
|||
AgileMessenger heb ik al, erg handig! Daarnaast lijkt OrbLive mij ook erg leuk.. Zitten daar maandelijkse kosten aan vast of zo?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het zelf prachtig om al die gezichten te zien wanneer ik in de metro TV aan het kijken ben
|
|||
|
|||
Citaat:
Shazam is idd een goeie om te hebben : ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kan ook eens rondkijken bij App Toppers, misschien dat je daar nog iets vindt
|
|||
|
|||
De meeste toppers werken ook op de iPod touch. Ik heb nu een lijstje van apps die ik graag zou willen
Shazam OrbLive MC_Calldata Simplify Media Belstatus Mobinews Nog andere aanraders? Laatst gewijzigd door Hostpik; 15-04-09 om 16:20. |
|
||||
|
||||
Mobinews: Een soort uitzendinggemist. Zitten leuke filmpjes bij.
|
|
|||
|
|||
Mobinews lijkt me ook zeer handig! die komt bij het lijstje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: welke office app raden julie aan | BlacksEdition | iPad Apps | 17 | 12-10-11 17:03 |
Welke data-abonnementen aan te raden? | rtoonen | iPad algemeen | 14 | 14-07-10 01:32 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? | Woutair | Koopinformatie Nederland | 9 | 02-04-09 17:05 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|