//

Beste bescherming tegen diefstal en grote schade

Beste bescherming tegen diefstal en grote schade discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ging er van uit dat de beste verzekering degene bij tmobile was. Ik heb nu echter gelezen dat als je iphone gestolen wordt dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-09, 17:41
Magger Magger is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 27
Standaard Beste bescherming tegen diefstal en grote schade

Ik ging er van uit dat de beste verzekering degene bij tmobile was. Ik heb nu echter gelezen dat als je iphone gestolen wordt dat je dan van tmobile wel een nieuwe krijgt maar dat je abo dan ook opnieuw verlengd wordt, en dit mag maar eens per jaar. Dit is iets waar ik natuurlijk niet op zit te wachten (je telefoon zal maar gestolen worden halverwege het 2e jaar zodat je in totaal een 3,5-4 jarig abo overhoudt).
Dan is er nog deze mooie pagina;
iPhone verzekeren, wat zijn de opties? > Artikel > iPhoneclub.nl
Ik ging er van uit dat verzekeren van de iphone niet goed mogelijk was (buiten tmobile) omdat deze niet simlockvrij in nederland te krijgen was. Als dit wel het geval is, is dan een van deze verzekeringen een betere keuze?

Begrijp me niet verkeerd overigens, ik ben niet van plan mijn telefoon kwijt te raken of iets dergelijks, maar een verzekerd gevoel bij een dure telefoon vind ik wel zo fijn zodat ik er niet al te voorzichtig mee hoef te zijn en er gewoon normaal gebruik van kan maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-09, 19:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magger Bekijk bericht
Ik ging er van uit dat de beste verzekering degene bij tmobile was. Ik heb nu echter gelezen dat als je iphone gestolen wordt dat je dan van tmobile wel een nieuwe krijgt maar dat je abo dan ook opnieuw verlengd wordt, en dit mag maar eens per jaar. Dit is iets waar ik natuurlijk niet op zit te wachten (je telefoon zal maar gestolen worden halverwege het 2e jaar zodat je in totaal een 3,5-4 jarig abo overhoudt).
Dan is er nog deze mooie pagina;
iPhone verzekeren, wat zijn de opties? > Artikel > iPhoneclub.nl
Ik ging er van uit dat verzekeren van de iphone niet goed mogelijk was (buiten tmobile) omdat deze niet simlockvrij in nederland te krijgen was. Als dit wel het geval is, is dan een van deze verzekeringen een betere keuze?

Begrijp me niet verkeerd overigens, ik ben niet van plan mijn telefoon kwijt te raken of iets dergelijks, maar een verzekerd gevoel bij een dure telefoon vind ik wel zo fijn zodat ik er niet al te voorzichtig mee hoef te zijn en er gewoon normaal gebruik van kan maken.
Mja,als ik zie hoeveel dat kost zo'n verzekering,iedere maand zoveel euro's,pf,hebk er echt niet voor over.
  #3  
Oud 02-04-09, 19:10
Magger Magger is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Mja,als ik zie hoeveel dat kost zo'n verzekering,iedere maand zoveel euro's,pf,hebk er echt niet voor over.
Ok, maar ik wel, en ik heb niks aan een reactie zoals deze.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste anti diefstal manieren Driesdk iPhone algemeen 28 03-03-14 00:37
[TIP] Goede bescherming tegen krasjes DutchEvil iPhone algemeen 15 11-02-10 13:14
Programma tegen diefstal stef007 iPhone Apps 6 30-08-09 11:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.