[TIP] Goede bescherming tegen krasjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iPhoneclubbers, Ik heb laatst een mooie manier gevonden om je iPhone goed te beschermen tegen krasjes op de achterkant en eventueel ook voorkant. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk!
Ik zou daar ook wel iets willen kopen, maar heb geen creditcard, wel een paypal account... maar als ik er wil kopen zegt ie dat ik creditcard nodig heb.... Wat moet ik doen? |
|
||||
|
||||
Voor paypal heb je tegenwoordig geen credit card meer nodig.
Je kunt dit ook aan een gewone rekening koppelen. Wat betreft die hardcase's die koop je ook voor 3 euro incl verzenden op martkplaats. |
|
||||
|
||||
Heb ik gedaan... Maar toch als ik op die site wil bestellen. En inlog met paypal. Zeg ie : Koppel je creditcard.... kan veder nergens opdrukken...
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk als je je Paypalsaldo opwaardeert is het wel mogelijk.
Als ik op Dealextreme wil bestellen moet ik dat namelijk ook, bij Focalprice niet. Heel vreemd. |
|
|||
|
|||
Ik zou in ieder geval niets kopen op die site en al helemaal niet met een creditcard.
Daarnaast wil je geen krasjes op je iPhone, en koop je een case die wel mag krassen, vervolgens laat je die case er altijd omheen zitten. Conclusie: de iPhone case is gekrast en je hebt ook nog een nep achterkant... Zonde, dan maar een paar krasjes.
|
||||
|
||||
Gelukt en besteld! Merci
|
|
|||
|
|||
Leuk als je al haarscheurtjes en krasjes hebt, ben ik een beetje laat mee.
Toch bedankt voor de tip! |
|
|||
|
|||
Ik heb de witte hardcase (zie eerste link met foto), nog 1 stuk, te koop. Nieuw en ongebruikt. Als je er een paar euro voor wil geven hoor ik het wel!
|
|
||||
|
||||
er staat in de omschijving dat het Rubberized Material is. is het dan iets van plastic of mee richting silicone? en heb je niet op de punten waar die "klemt" dat je iphone beschadigt?
ps van mij hadden ze die info op de achterkant er af kunnen laten is mooier om alleen het appeltje te hebben |
|
||||
|
||||
Nee bedankt Al besteld en gelukt.
Hoe lang duurt het voordat hij binnen is? |
|
|||
|
|||
Tussen de 7 en 15 werkdagen. Moet volgensmij uit HongKong komen.
Het is wel van plastic, maar dat maakt opzich niet zo veel uit en de punten waarop hij klemt blijft geen beschadiging achter. En voor nog geen 90 cent kan je dit best eens proberen denk ik dan maar |
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat het toch krassen als er vuil tussen komt ,
dan gaat het wringen en krassen lijkt me, een kennis van me heeft dat ook gehad, wel met een andere hardcase. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind de iphone ook heel mooi om te zien. Echter het grootste nadeel vind ik dat hij heel glad is. Hij glijdt heel makkelijk uit je broekzak. Door het gebruik van een bijvb. een silicone hoesje is die gladheid verdwenen maar helaas ook de mooie "look".
Is dit hoesje ook glad? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[TIP] iPhone krasjes verwijderen met een BANAAN! | dekac | iPhone algemeen | 55 | 12-02-12 14:30 |
Beste bescherming tegen diefstal en grote schade | Magger | Koopinformatie Nederland | 2 | 02-04-09 19:10 |
Krasjes | Mr-mucho | iPhone algemeen | 0 | 16-03-09 22:38 |
TIP! IPhone bescherming! | pevi | iPhone algemeen | 50 | 16-03-09 21:55 |
Krasjes? | -kriis | iPhone algemeen | 43 | 11-07-08 18:11 |
|
|