iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [TIP] Goede bescherming tegen krasjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/53579-tip-goede-bescherming-tegen-krasjes.html)

DutchEvil 05-02-10 22:53

[TIP] Goede bescherming tegen krasjes
 
Hey iPhoneclubbers,

Ik heb laatst een mooie manier gevonden om je iPhone goed te beschermen tegen krasjes op de achterkant en eventueel ook voorkant.

Ik heb op Focalprice een hardcase achterkant gekocht in de kleur van mijn iPhone en een screenprotector. En wat mij verbaasde: het werkt erg goed. Mijn iPhone is goed beschermt (alleen niet tegen vallen etc) en blijft toch zijn mooie look houden.

Voor mensen die niet graag een hoesje willen maar toch ook geen krassen willen is dit een mooie oplossing.

Focalprice.com offers Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (White) ,discount Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (White),Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (White) products,low price Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (White),cheap H --> Witte hardcase achterkant

Focalprice.com offers Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (Black) ,discount Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (Black),Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (Black) products,low price Hard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (Black),cheap H --> Zwarte hardcase achterkant

Focalprice.com offers Professional LCD Screen Guard for iPhone 3G (Transparent) ,discount Professional LCD Screen Guard for iPhone 3G (Transparent),Professional LCD Screen Guard for iPhone 3G (Transparent) products,low price Professional LCD Screen G --> Screenprotector

Gr.

Melle123 06-02-10 14:24

Leuk!:D
Ik zou daar ook wel iets willen kopen, maar heb geen creditcard, wel een paypal account... maar als ik er wil kopen zegt ie dat ik creditcard nodig heb....
Wat moet ik doen?

debroei 06-02-10 20:30

Voor paypal heb je tegenwoordig geen credit card meer nodig.
Je kunt dit ook aan een gewone rekening koppelen.

Wat betreft die hardcase's die koop je ook voor 3 euro incl verzenden op martkplaats.

Melle123 06-02-10 20:32

Heb ik gedaan... Maar toch als ik op die site wil bestellen. En inlog met paypal. Zeg ie : Koppel je creditcard.... kan veder nergens opdrukken...

DutchEvil 06-02-10 22:17

Waarschijnlijk als je je Paypalsaldo opwaardeert is het wel mogelijk.

Als ik op Dealextreme wil bestellen moet ik dat namelijk ook, bij Focalprice niet.
Heel vreemd.

R01X0 08-02-10 17:01

Ik zou in ieder geval niets kopen op die site en al helemaal niet met een creditcard.

Daarnaast wil je geen krasjes op je iPhone, en koop je een case die wel mag krassen, vervolgens laat je die case er altijd omheen zitten. Conclusie: de iPhone case is gekrast en je hebt ook nog een nep achterkant... Zonde, dan maar een paar krasjes.

Melle123 08-02-10 17:07

Gelukt en besteld! Merci

Ravenge 08-02-10 20:34

Leuk als je al haarscheurtjes en krasjes hebt, ben ik een beetje laat mee.

Toch bedankt voor de tip!

PasQ 09-02-10 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Melle123 (Bericht 413399)
Leuk!:D
Ik zou daar ook wel iets willen kopen, maar heb geen creditcard, wel een paypal account... maar als ik er wil kopen zegt ie dat ik creditcard nodig heb....
Wat moet ik doen?

Ik heb de witte hardcase (zie eerste link met foto), nog 1 stuk, te koop. Nieuw en ongebruikt. Als je er een paar euro voor wil geven hoor ik het wel!

Merlin 09-02-10 17:40

er staat in de omschijving dat het Rubberized Material is. is het dan iets van plastic of mee richting silicone? en heb je niet op de punten waar die "klemt" dat je iphone beschadigt?
ps van mij hadden ze die info op de achterkant er af kunnen laten is mooier om alleen het appeltje te hebben

Melle123 09-02-10 18:10

Nee bedankt;) Al besteld en gelukt.
Hoe lang duurt het voordat hij binnen is?

DutchEvil 10-02-10 17:49

Tussen de 7 en 15 werkdagen. Moet volgensmij uit HongKong komen.

Het is wel van plastic, maar dat maakt opzich niet zo veel uit en de punten waarop hij klemt blijft geen beschadiging achter. En voor nog geen 90 cent kan je dit best eens proberen denk ik dan maar :)

Sultan 10-02-10 18:23

Volgens mij gaat het toch krassen als er vuil tussen komt ,
dan gaat het wringen en krassen lijkt me,
een kennis van me heeft dat ook gehad, wel met een
andere hardcase.

KeobNepo 11-02-10 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R01X0 (Bericht 414182)
Ik zou in ieder geval niets kopen op die site en al helemaal niet met een creditcard.

Daarnaast wil je geen krasjes op je iPhone, en koop je een case die wel mag krassen, vervolgens laat je die case er altijd omheen zitten. Conclusie: de iPhone case is gekrast en je hebt ook nog een nep achterkant... Zonde, dan maar een paar krasjes.

eens, ik heb er ook niets op zitten. Vind het een te mooi ding om er een case of hoes omheen te zetten. Dan maar een paar krasjes.

chippie777 11-02-10 11:05

Ik vind de iphone ook heel mooi om te zien. Echter het grootste nadeel vind ik dat hij heel glad is. Hij glijdt heel makkelijk uit je broekzak. Door het gebruik van een bijvb. een silicone hoesje is die gladheid verdwenen maar helaas ook de mooie "look".
Is dit hoesje ook glad?

iKobus 11-02-10 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chippie777 (Bericht 415456)
Ik vind de iphone ook heel mooi om te zien. Echter het grootste nadeel vind ik dat hij heel glad is. Hij glijdt heel makkelijk uit je broekzak. Door het gebruik van een bijvb. een silicone hoesje is die gladheid verdwenen maar helaas ook de mooie "look".
Is dit hoesje ook glad?

Ik gebruik de Power Support Air Jacket. Da's een van de dunste cases die er is! Deze doet geen afbreuk aan de vormgeving. Ze zijn er in zwart en transparant. Ze zijn lekker flexibel en vooral stroef dus hij glijdt niet uit je hand of van een glad oppervlak. En er zit een screenprotector bij. Gekocht via eBay... tjessus, lijkt wel een commercial :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.