//

Krasjes?

Krasjes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten omdat apple zegt dat het niet kan zou ik wel is willen weten of iemand al krasjes op zijn beeldscherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-08, 22:29
-kriis's schermafbeelding
-kriis -kriis is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 141
Standaard Krasjes?

Ik zou graag willen weten omdat apple zegt dat het niet kan zou ik wel is willen weten of iemand al krasjes op zijn beeldscherm heeft, zo ja hoe?

gr, kris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-08, 22:35
Ekris Ekris is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

YouTube - iPhone's first scratch/crash test ever! -iPhone Stress Test

Heb op het scherm nog 0 krasjes. Wel een paar beschadigingen op het zilver eromheen maar die zijn alleen zichtbaar als je ze van heel dichtbij bekijkt.
  #3  
Oud 30-01-08, 22:46
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: ervaringen (niet modding)
  #4  
Oud 30-01-08, 23:00
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Ik heb een keer een ster gehad in mijn scherm, maar nooit krasjes. Sleutels, stoep, betonvloer, niets lijkt een krasje te kunne versturen. Een iets te scherpe steen kan wel een ster veroorzaken, maar dat vereist heel wat (on)kunde. Voor de rest is alles trouwens wel bekrast, het zilverrandje, homebutton, achterkant en zelfs het zwarte gedeelte van de achterkant zit bij mij vol krassen. Mijn nieuwe beeldscherm nul.

Ik gebruik mijn iPhone echt. Heb hem altijd op zak, ook tijdens het klussen. Alleen tijdens het zwemmen ligt hij langs de kant in mijn tas, wel zodanig dat ik hem eventueel kan horen overgaan.

Edit: ook wel grappig is dat ik een krasje heb aan de binnenkant van het glas, net onder de home-knop. Dit is gebeurt tijdens de installatie van het beeldscherm toen de homebutton net scheef gleed en ik hem weer recht wilde leggen met een schroevendraaiertje.

Laatst gewijzigd door fedorr; 30-01-08 om 23:14. Reden: toevoeging
  #5  
Oud 30-01-08, 23:06
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Glas krast nog minder snel dan dat het breekt.
Alleen heb ik al een krasje, op de onderkant van mijn scherm, boven de home knop dus.
De achterkant zit ook vol krassen..
  #6  
Oud 30-01-08, 23:41
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik ben gelukkig zo slim geweest om voordat ik mijn iPhone gekocht had, via eBay voor $ 15,- zo'n transparante coating van Invisible Shield aan te schaffen... Nadat ik de iPhone had, meteen dat erop geplakt en nu is mijn hele iPhone beschermd tegen krassen en licht stoten... Heb hem tijdens mijn werk ook bij me en neem ook gewoon op als ik mijn handen onder de hydraulische olie heb... Daarna effe doekje erover en hij is weer helemaal clean... Nu een maand later en nog geen gerbuiksspoor te zien... Ik raad dus echt iedereen zo'n transparant plakkertje aan, helemaal als je nog een nieuwe hebt... Ps.., bijkomend voordeel, hij wordt wat stroever, dus ligt wat steviger in de hand... En je hoeft niet zo'n afgrijselijk hoesje ofzo om je 'trots' te doen... Ik laat graag zien dat ik een trotse eigenaar van een iPhone ben...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
  #7  
Oud 31-01-08, 00:10
luca333 luca333 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

Bij mij ging viel ie zonder bescherming face (Scherm ) down op de vloer, maar hij gleed daarna ook een stukje verder over de vloer met zijn scherm. uhm die vloer was zon gladde vloer die volgens mij op elke school ligt en dit was bij de ingang dus er lag wat zand enzo denk ik. Anyways mun iphone scherm heeft een paar krassen waarvan 1 constant zichtbaar, zeg maar dat je een beeld vervorminkje krijgt wat je wel eens ziet bij krasjes dat het licht van je scherm eigenlijk "gebroken" wordt in de primaire kleuren maar dit is een dun krasje en in het begin deert het wel maar naar verloop let je er niet meer op. het irritante alleen eraan is dat ik zo'n mooi silicone hoesje de dag ervoor had gekocht maar ik er niet om had gedaan omdat mijn vriendin dat lelijk vondt! (geef de vriendin maar de schuld he!,.. neej serieus dit zei ze serieus) dit had kunnen voorkomen dat het scherm contact maakte met de vloer en het had zeker het 5 meter verder glijden voorkomen. voor de rest is er vrij weinig schade afgezien van krasjes op de chromen rand. 1 opmerking toch: het lensglaasje van mun camera klopt ook iets niet mee, het lijkt namelijk als je erna kijkt in het licht alsof het constant nat is dus een beetje water op ligt, schoonmaken verhelpt het niet maar ik zie er nix van op foto's

Groetjes
  #8  
Oud 04-02-08, 17:02
EasyI EasyI is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 49
Standaard

Ik heb er toch lekker een Screen protecter op hangen.

Achterkant = Super krasbestendig
Zilveren rand = Super veel krassen

Kzou toch de mensen aanraden een screenprotector erop te kleven, kost geen geld en je krijgt meer voor je iphone als je hem ooit eens verkoopt als hij 100% krasvrij is...
  #9  
Oud 06-02-08, 00:11
delimavi delimavi is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

is er ook ergens een totaal nieuwe front te kopen zodat je de buitenkant kunt reviseren?
heb wel de achterkant en antennegedeelte gevonden maar niet de voorkant want deze is volgens mij in 1 geheel te koop met scherm
  #10  
Oud 06-02-08, 05:38
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

Mischien niet op de juiste plaats, maar kan iemand me vertellen hoe ik het beste mijn iPhone kan beschermen. Vertel me niet dat ik hem in een la moet leggen en niet gebruiken. Dat vind ik geen oplossing. Ik heb nu een screen protector er op zitten en een silicone hoesje. Die werkt wel dat ik geen krassen krijg op mijn achterkant. Maar het ziet er in mijn ogen niet echt mooi uit en omdat hij lubbert komt er wel af en toe zand tussen. dus kleine krassen zitten er wel op. Ik heb het idee dat ik hem nu alleen bescherm tegen grote krassen.

Wie heeft voor mij de oplossing??


ik heb net het filmpje gezien van invisible shield lijkt me wel wat maar dat gaat gepaart met water (durf dat echt niet) iemand ervaring mee.

of een goede oplossing dat de iPhone bescherm is en er nog oke uitziet??

alvast bedankt

Ruard
  #11  
Oud 06-02-08, 07:52
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Full Body Protection van InvisibleShield... Kost weinig en herstelt zichzelf...
  #12  
Oud 06-02-08, 12:29
melchior melchior is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 58
Standaard

het blijft een gebruiksvoorwerp, een krasje meer of minder maakt mij niet
  #13  
Oud 06-02-08, 18:03
p1nda's schermafbeelding
p1nda p1nda is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Hoogvliet
Berichten: 66
Standaard

Als ik HEEEEEEEL goed kijk heb ik wel een paar kleine... mja dan moet ik echt HEEEEEEEEL goed kijken.
__________________
-www.melvincornelissen.nl:online-
-www.iFreaks.nl:offline-
  #14  
Oud 19-02-08, 06:36
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF Bekijk bericht
Full Body Protection van InvisibleShield... Kost weinig en herstelt zichzelf...

Maar waar kan ik die bestellen (is hij in nederland al te verkrijgen).

waar ter wereld buiten america kan je hem bestellen of kopen in een winkel?

groetjes
  #15  
Oud 19-02-08, 08:55
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Hier is de echte website..: invisibleSHIELD | iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

En hier een namaker die ook goed is en goedkoper..: iPhone Total Body Skin

Of gewoon via eBay...

In Nederland koop ik niks want dan wordt je toch afgezet.., dus ik zou ook niet weten of hij hier te verkrijgen is...
  #16  
Oud 19-02-08, 10:31
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Een goede vriend van mij verkoopt op samenkopen deze dingen, even goede kwaliteit als invisibleshield, maar wel goedkoper. Komt uit de US..
Hier is een IA van hem;
SamenKopen.net - Anti Kras Skins Deel 3! 25% KORTING - Producten -
  #17  
Oud 19-02-08, 13:01
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

Heren dank u, maar het enige probleem is nu dat ik het zelf niet er om kan doen. heb namelijk twee linker handen dus vandaar dat ik het liever laat doen in een winkel zijn ze vaak net wat handiger dan dat ik ben.

Maar toch bedankt (mischien vind ik nog een goede oplossing hier in azie)
  #18  
Oud 19-02-08, 17:59
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
Een goede vriend van mij verkoopt op samenkopen deze dingen, even goede kwaliteit als invisibleshield, maar wel goedkoper. Komt uit de US..
Hier is een IA van hem;
SamenKopen.net - Anti Kras Skins Deel 3! 25% KORTING - Producten -
die prijzen zijn echt niet normaal
zeker dat de kwaliteit goed is?
  #19  
Oud 20-02-08, 08:02
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

Probleem is al opgelost.

Hoe? ik leef in Azie en daar is iedereen heel beschermend, dus bijna iedereen laat zijn telefoon beschermen op de volgende manier.
Schoonmaken van de iPhone met een doekje en water en shampo, (kleine hoeveelheid)
Je knipt een stukje folie op ongeveer de maat van je iPhone (plak folie die je vroeger om je boeken deed)
Dan plak je het op de achterkant. en haal je de eventuele bubbels er onder vandaan.
Dan pak je een aansteker en verwarm je heel kort de randen dan kan je heel soepel bochten maken en de randen doen.

Daarna alles uitsnijden met een scherp mesje (scheermesje) en het wegsnijden van overtollig restanten.

En klaar ben je goede oplossing.
Hij is nu beschermd en hij licht makkelijker in de hand (niet zo glad meer).

Het belangrijkste was voor mij dat de iPhone wat stroever zou worden zodat hij minder snel uit je hande valt en dat is nu gebeurd.

Je kan het zelf doen en is niet duur. (weer de nederlandse prijs niet als je het zelf doet) maar aansterke mesje schoonmaakmiddel en folie heb je nodig en je kan je iPhone zelf beschermen.

Groetjes Ruard

@ edit,

Hij kan nu ook weer in de dock is toch ook weer een grote verbetering dan hem maar zo zo op je buro te leggen.

Laatst gewijzigd door Ruard; 20-02-08 om 10:20. Reden: Vergeten te vermelden
  #20  
Oud 20-02-08, 19:25
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Bij die invisible shield verloopt het scrollen even gemakkelijk ok is dit nogal stroef?

dank
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Deukjes en krasjes Hoppieee iPhone algemeen 4 01-01-14 17:37
Krasjes op beeldscherm Iphone 4 martijn1108 iPhone algemeen 2 28-10-10 20:43
[TIP] Goede bescherming tegen krasjes DutchEvil iPhone algemeen 15 11-02-10 13:14
Krasjes Mr-mucho iPhone algemeen 0 16-03-09 22:38
Krasjes op chroom randje apoZ iPhone algemeen 5 28-03-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.