//

Krasjes op beeldscherm Iphone 4

Krasjes op beeldscherm Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds vorige week vrijdag heb ik mijn Iphone 4. Ik ben er erg blij mee, maar er is wel iets wat ik heel erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-10, 20:00
martijn1108 martijn1108 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard Krasjes op beeldscherm Iphone 4

Hoi,
Sinds vorige week vrijdag heb ik mijn Iphone 4. Ik ben er erg blij mee, maar er is wel iets wat ik heel erg vervelend vind. Afgelopen maandag zag ik namelijk dat er allerlei kleine krasjes op het beeldscherm zitten. Terwijl ik toch heel voorzichtig met mijn spullen ben.

Afgelopen zaterdag had ik zo'n doorzichtig plasticje over het beelscherm geplakt, maar omdat er allerlei luchtbelletjes op zaten en dat plastic al erg vuil was binnen paar dagen heb ik heb ik dat plasticje er af gehaald.

Verder heb ik een Valenta-hoesje waar ik mijn Iphone altijd in stop als ik hem in mijn broekzak heb zitten. Dit hoesje heb ik in de T-mobile winkel gekocht.

Zouden die krasjes door dat plasticje of door dat Valenta-hoesje kunnen zijn veroorzaakt?
En zou ik die krasjes eventueel kunnen verwijderen? Ik dacht dat dat waarschijnlijk wel niet zou kunnen. Dus daarom zou ik willen vragen hoe ik hem in het vervolg dan zo goed mogelijk kan beschermen, zodat er niet nog meer krasjes op komen?

Hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen en eventueel tips kunnen geven. Ik zou er erg blij mee zijn in ieder geval.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-10, 20:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Lichte krassen kan je (bijna) niet voorkomen. Diepe krassen daarentegen wel, door de bescherming die je nu gebruikt.
  #3  
Oud 28-10-10, 20:43
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Ach, het is en blijft een gebruiksvoorwerp, lichte krassen kan je inderdaad niet voorkomen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Deukjes en krasjes Hoppieee iPhone algemeen 4 01-01-14 17:37
[TIP] iPhone krasjes verwijderen met een BANAAN! dekac iPhone algemeen 55 12-02-12 14:30
Krasjes Mr-mucho iPhone algemeen 0 16-03-09 22:38
Krasjes? -kriis iPhone algemeen 43 11-07-08 18:11
Krasjes op chroom randje apoZ iPhone algemeen 5 28-03-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.