iPod Touch 3g Tethering via bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry als ik deze topic niet goed heb geplaatst. Ik zou graag willen weten of het mogelijk om een ipod touch 3g via bluetooth van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch 3g Tethering via bluetooth
Sorry als ik deze topic niet goed heb geplaatst.
Ik zou graag willen weten of het mogelijk om een ipod touch 3g via bluetooth van tethering kunnen voorzien van mijn iphone. Nu weet ik dat er een nieuwe app in de cydia store is gereleased (Ibluenova) Zou het hiermee misschien mogelijk zijn? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt de cydia app MyWii nodig.
Hiermee kun je je iPhone als router gebruiken waarna je dus met je Ipod verbinding kunt maken met dit Wi-Fi netwerk. Ibluenova dient voor bestandoverdrachten. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch Bluetooth Headset | Laurensho | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 21-03-11 17:48 |
Bellen/sms'en op iPod touch via bluetooth | rsdragonboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-12-10 22:34 |
iPod Touch met bluetooth toetsenbord | Pieter-. | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 11:47 |
Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden | DaMob | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-05-10 23:40 |
|
|