Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen Ik zoek een programma om met behulp van bluetooth de berichten die ik aankrijg op mijn gsm (een Samsung Star) door te sturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden
Dag iedereen
Ik zoek een programma om met behulp van bluetooth de berichten die ik aankrijg op mijn gsm (een Samsung Star) door te sturen naar mijn iPod Touch zodat ik van daaruit ook zou kunnen antwoorden. Volgens mij moet dit wel mogelijk zijn omdat ik vroeger mijn gsm met mijn laptop had verbonden d.m.v. Bluetooth. Dus hopelijk weet iemand zo'n programma. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien iBluetooth.
heb dat net geinstalleerd, mijn iphone detecteert wel mijn MacBook, maar krijg nog niets via Bluetooth doorgestuurd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinden van iPad2 met iPod touch....... | Dusty9 | iPad algemeen | 0 | 07-04-11 17:58 |
ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden | ProMark1 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 23:52 |
iPod Touch met bluetooth toetsenbord | Pieter-. | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 11:47 |
Walkie Talkie App verbinden Met iPad en iPod touch 3G. | mathijs666 | iPad Apps | 4 | 27-07-10 21:41 |
Iphone/touch wireless verbinden met stereo | luds22475 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 10-03-08 13:42 |
|
|