//

Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden

Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen Ik zoek een programma om met behulp van bluetooth de berichten die ik aankrijg op mijn gsm (een Samsung Star) door te sturen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-10, 15:59
DaMob DaMob is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden

Dag iedereen

Ik zoek een programma om met behulp van bluetooth de berichten die ik aankrijg op mijn gsm (een Samsung Star) door te sturen naar mijn iPod Touch zodat ik van daaruit ook zou kunnen antwoorden.

Volgens mij moet dit wel mogelijk zijn omdat ik vroeger mijn gsm met mijn laptop had verbonden d.m.v. Bluetooth.

Dus hopelijk weet iemand zo'n programma.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-10, 23:40
deur12 deur12 is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 99
Standaard

misschien iBluetooth.
heb dat net geinstalleerd, mijn iphone detecteert wel mijn MacBook, maar krijg nog niets via Bluetooth doorgestuurd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbinden van iPad2 met iPod touch....... Dusty9 iPad algemeen 0 07-04-11 17:58
ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden ProMark1 iPhone algemeen 1 03-10-10 23:52
iPod Touch met bluetooth toetsenbord Pieter-. iPhone algemeen 0 26-09-10 11:47
Walkie Talkie App verbinden Met iPad en iPod touch 3G. mathijs666 iPad Apps 4 27-07-10 21:41
Iphone/touch wireless verbinden met stereo luds22475 iPhone accessoires en onderdelen 2 10-03-08 13:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.