Iphone/touch wireless verbinden met stereo discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, heb nog niet lang een itouch en hopelijk snel een iphone maar zit met de volgende vraag. IKk ben op zoek naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone/touch wireless verbinden met stereo
Beste allen, heb nog niet lang een itouch en hopelijk snel een iphone maar zit met de volgende vraag. IKk ben op zoek naar een wireless verbinding tussen de itouch/phone en mijn stereo-installatie.
nu heb ik de tunestage 2 van belkin gezien maar zover ik weet werkt die alleen met de overige ipods?? wie weet er meer van? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het zou mooi zijn als ze zo'n programma kunnen schrijven net als in Itunes zodat je muziek naar je airport express kan zenden!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinden van iPad2 met iPod touch....... | Dusty9 | iPad algemeen | 0 | 07-04-11 17:58 |
Walkie Talkie App verbinden Met iPad en iPod touch 3G. | mathijs666 | iPad Apps | 4 | 27-07-10 21:41 |
Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden | DaMob | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-05-10 23:40 |
Ipod touch streamen naar stereo | koenverbruggen | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-09-09 11:47 |
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset | pontifex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 31-10-07 15:01 |
|
|