Iphone/touch wireless verbinden met stereo discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, heb nog niet lang een itouch en hopelijk snel een iphone maar zit met de volgende vraag. IKk ben op zoek naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste allen, heb nog niet lang een itouch en hopelijk snel een iphone maar zit met de volgende vraag. IKk ben op zoek naar een wireless verbinding tussen de itouch/phone en mijn stereo-installatie.
nu heb ik de tunestage 2 van belkin gezien maar zover ik weet werkt die alleen met de overige ipods?? wie weet er meer van? alvast bedankt |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het zou mooi zijn als ze zo'n programma kunnen schrijven net als in Itunes zodat je muziek naar je airport express kan zenden!
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinden van iPad2 met iPod touch....... | Dusty9 | iPad algemeen | 0 | 07-04-11 17:58 |
Walkie Talkie App verbinden Met iPad en iPod touch 3G. | mathijs666 | iPad Apps | 4 | 27-07-10 21:41 |
Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden | DaMob | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-05-10 23:40 |
Ipod touch streamen naar stereo | koenverbruggen | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-09-09 11:47 |
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset | pontifex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 31-10-07 15:01 |
|
|