ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik hoop dat ik deze bericht goed plaats (ben nieuw op deze website) Heb een Ipod touch 3g, zou deze graag via Bluetouch doorverbinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden
Hallo, ik hoop dat ik deze bericht goed plaats (ben nieuw op deze website)
Heb een Ipod touch 3g, zou deze graag via Bluetouch doorverbinden met mijn gsm Sony ericson xperia x1, zodat ik berichten via mijn ipod kan ontvangen en versturen(Beantwoorden). is hier een app voor? of iets anders? Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen Groet, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een ipod touch 3g...? die snap ik niet helemaal maar als je je internet verbinding wilt delen met een iphone 3g moet je hem jailbreaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met ipod via bluetooth verzenden naar telefoon? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 14 | 24-10-12 01:10 |
iPod kan niet verbinden met mailserver | FokkeO | iPhone algemeen | 0 | 03-05-11 21:33 |
Verbinden van iPad2 met iPod touch....... | Dusty9 | iPad algemeen | 0 | 07-04-11 17:58 |
Walkie Talkie App verbinden Met iPad en iPod touch 3G. | mathijs666 | iPad Apps | 4 | 27-07-10 21:41 |
Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden | DaMob | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-05-10 23:40 |
|
|