Met ipod via bluetooth verzenden naar telefoon? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk via een progamma op cydia met bluetooth van je ipod naar je telefoon foto's / muziek te versturen en andersom?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met ipod via bluetooth verzenden naar telefoon?
Is het mogelijk via een progamma op cydia met bluetooth van je ipod naar je telefoon foto's / muziek te versturen en andersom?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Cydia Programma's
Dat zou met iBluetooth kunnen, maar ik weet niet of het programma nog up to date is. |
|
|||
|
|||
hoe is ibluetooth te downloaden?
|
|
||||
|
||||
Via Cydia uiteraard
|
|
|||
|
|||
Hij vind hem niet als ik naar Search ga?
|
|
||||
|
||||
Oh, blijkbaar is de naam (veranderd in) iBluenova
|
|
|||
|
|||
Die had ik er vaniddag al op staan en die werkt niet, hij crasht als ik op Foto druk en als ik op muziek druk.
|
|
||||
|
||||
Dat is volgens mij wel de enige mogelijkheid. Jammer dus dat die niet werkt.
|
|
|||
|
|||
Oke, toch bedankt!
|
|
|||
|
|||
he,
ik heb gezocht naar iBluenova. Maar geen resultaal Is er in plaats iets anders om toch te kunnen bluetooth met anderen? |
|
|||
|
|||
Hoe zet je muziek van iPad op je mobiel ?
|
|
|||
|
|||
Op welke "mobiel"?
|
|
|||
|
|||
Lg optimus l7
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden verzenden via Bluetooth | fossaleoni | iPhone algemeen | 76 | 25-11-11 20:40 |
ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden | ProMark1 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 23:52 |
telefoon als bluetooth modem voor iPod touch | koenverbruggen | iPhone algemeen | 5 | 02-01-10 17:04 |
MUZIEK verzenden en ontvangen met i bluetooth | djkoksal | Archief | 6 | 18-08-09 20:50 |
Foto's verzenden via Bluetooth | Sandraj71 | Archief | 3 | 14-04-08 11:16 |
|
|