iPod kan niet verbinden met mailserver discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik ben sinds kort in het bezit van een iPod Touch 4 (4.3.2). Heel mooi apparaat maar omdat een aantal dingen niet in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod kan niet verbinden met mailserver
Beste lezers,
Ik ben sinds kort in het bezit van een iPod Touch 4 (4.3.2). Heel mooi apparaat maar omdat een aantal dingen niet in te stellen waren toch een Jailbreak toegepast. Hierna blijkt het apparaat echter geen verbinding meer te kunnen maken met de mailserver bij het aanmaken van een e-mailaccount. De browser/internet werkt wel. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat hiervoor de oplossing is? Mocht hier al een topic over bestaan dan heb ik deze helaas over het hoofd gezien. Alvast bedankt! Jailbreak
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 version 4.1 kan niet verbinden met Exchange 2010 | rver | iPhone algemeen | 5 | 13-10-10 10:32 |
ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden | ProMark1 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 23:52 |
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles | ducaz | iTunes | 0 | 12-01-10 15:16 |
Kan niet verbinden met Wi-Fi | Stannie | Wi-Fi | 12 | 05-05-09 09:11 |
Kan niet verbinden | iFonzie | Archief | 12 | 29-11-07 23:15 |
|
|