Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een paar maand geleden een tweedehands 3GS gekocht deze was gelocked heb em gunlocked en zonder problemen een tijd lang (2 maanden) gebruikt. Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles
Heb een paar maand geleden een tweedehands 3GS gekocht deze was gelocked heb em gunlocked en zonder problemen een tijd lang (2 maanden) gebruikt. Na een update van snowleopard of itunes krijg ik deze melding (the simcard inserted in this iphone does not appear to be supported) met itunes. De iphone is een nederlandse t mobile telefoon en gebruik em met een belgische simcard van base. Voor de rest kan ik nog alles met men iphone (bellen, edge, Wi-Fi...) wat moet ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod kan niet verbinden met mailserver | FokkeO | iPhone algemeen | 0 | 03-05-11 21:33 |
Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten. | CEMM38 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 14:33 |
Windows: Itunes en Appstore niet meer verbinden | BBQ | iTunes | 0 | 06-04-10 21:14 |
iphone werkt niet meer en kan verbinding maken met itunes | beavers | iTunes | 28 | 04-06-09 18:23 |
Kan niet verbinden met Wi-Fi | Stannie | Wi-Fi | 12 | 05-05-09 09:11 |
|
|