//

Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten.

Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik heb onlangs van het werk een Blackberry gekregen en nu moet ik al mijn contacten zien over te zetten naar mijn nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-10, 13:33
CEMM38 CEMM38 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten.

Dag mensen,

Ik heb onlangs van het werk een Blackberry gekregen en nu moet ik al mijn contacten zien over te zetten naar mijn nieuwe telefoon. Maar toen ik laatst keek op de telefoon kon ik niets vinden over hoe ik het kon opslaan ofwat, wie zou me daarbij kunnen helpen?

Probleem twee is dat ik de iphone cadeau ga doen aan een verre familie lid in afrika. Maar daarom moeten al mijn gegevens en data van de telefoon verwijderd zijn maar de telefoon moet nog wel werken want de persoon waar ik het naar toe stuur loopt nog met een Nokia 3510 en is niet echt handig met telefoons haha

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten online bewaren? FaddieB iTunes 7 04-03-10 15:30
Wel wi-fi verbinding bij instellingen maar voor de rest niet! Caddeto iPhone algemeen 0 01-03-10 18:33
Contacten bewaren. 1903 iTunes 3 01-02-10 22:54
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles ducaz iTunes 0 12-01-10 14:16
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! happydaddy Archief 5 04-07-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.