iPhone 4 version 4.1 kan niet verbinden met Exchange 2010 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb sinds kort een iphone 4. deze kan wel verbinden met exchange 2007, hotmail, en diverse andere mail-acounts. Als ik wil verbinden met een exchange ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 version 4.1 kan niet verbinden met Exchange 2010
heb sinds kort een iphone 4. deze kan wel verbinden met exchange 2007, hotmail, en diverse andere mail-acounts.
Als ik wil verbinden met een exchange 2010 word iedere keer naar het wachtwoord gevraagd. Deze acountgegevens werken wel op een Ipad en Macbook Pro. Via iPhone configurator krijg ik het volgende te zien: Mon Oct 11 15:26:57 Robs-iPhone dataaccessd[1987] <Warning>: EAS|connection died with error Error Domain=ASHTTPConnectionErrorDomain Code=401 "The operation couldn’t be completed. (ASHTTPConnectionErrorDomain error 401.)" 0x111af0 Mon Oct 11 15:26:57 Robs-iPhone dataaccessd[1987] <Warning>: EAS|Bad password error received. heeft er al iemand een iphone 4 versie 4.1 icm exchange 2010 werkend?? wie kan me helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
Hmmm,
Misschien dit een oplossing? Apple - Support - Discussions - Can't connect to Exchange Server 2007 ... |
|
|||
|
|||
Het is mij gelukt heb de stappen gevolgd via de onderstaande link.
Hotmail nu ook op je iPhone | One More Thing |
|
|||
|
|||
Helaas, al de domein naam opties heb ik geprobeerd, maar hij blijft om een wachtwoord vragen, terwijl ik 100% zeker ben dat die gegevens kloppen!!!!
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook met me Exanger email, dit is juist de belangrijkste email (werk) heeft altijd goed gewerkt nu even naar fabrieksinstellingen gezet en nu doet het niks meer
heel raar dat de Hotmail email het wel doet,zoals Bibiteone aangegeven heeft in zijn link, als ik nu mijn reserverkopie terug zet dan doet hij het plotseling opeens wel. heel erg appart. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone vindt netwerken, maar kan niet verbinden | claver | iPhone algemeen | 7 | 28-10-11 22:56 |
iPod kan niet verbinden met mailserver | FokkeO | iPhone algemeen | 0 | 03-05-11 21:33 |
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles | ducaz | iTunes | 0 | 12-01-10 15:16 |
Kan niet verbinden met Wi-Fi | Stannie | Wi-Fi | 12 | 05-05-09 09:11 |
Kan niet verbinden | iFonzie | Archief | 12 | 29-11-07 23:15 |
|
|