Hoe herken je een kloon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen dus ik plaats het maar hier aangezien het wel met iPhone clones te maken heeft. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe herken je een kloon?
Hey,
Ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen dus ik plaats het maar hier aangezien het wel met iPhone clones te maken heeft. Ik ben van plan om een iPhone 4 aan te schaffen, maar ik koop hem natuurlijk alleen maar als ik hem kan komen bekijken. Ik weet natuurlijk heel goed hoe de iPhone 4 eruit ziet, maar die Chinezen worden steeds gekker en beter in het clonen van Apple producten. Dus, hoe kan ik een iPhone 4 clone ontdekken? Hoe zie je dat ie nep is? Ik heb ook gehoord dat het slim is om een laptop met iTunes mee te nemen en kijken of iTunes het apparaat herkent? Laatst gewijzigd door RAM123; 17-10-10 om 22:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja het is idd slim om dat te doen want een neppe herkent itunes niet en weet je gelijk dat ie nep is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aan het beeldscherm er zit altijd een pennetje bij..
het mag mss eruit zien als een iphone maar de software is egt crap je hebt geen app store geen itunes en je kan er geen apple ios op zetten dus kortom je hebt der geen ruk aan en kwa garantie kun je nergens heen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wanneer er een 'normale' sim ingaat ipv een micro sim
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik weet genoeg.
Kan een slotje op hoor |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus als je hem niet aan Itunes kan aansluiten, is het een neppe shit.. ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als je hem aansluit, moet iTunes hem herkennen en laten zien wat voor muziek erop staat, als dat het geval is, is de iPhone/iPod echt. |
|
|||
|
|||
Is het zo dat een nieuwe iphone 4 uit amerika dus met at&t dat daar wel een normale simkaart in kan?
|
|
||||
|
||||
Nope, en ik spreek uit ervaring, alle iPhone's 4 hebben een miocrosim slot....
|
|||
|
|||
Dus sowieso zonder uitzondering chris?
|
|
||||
|
||||
Als de iPhone's via marktplaats of een andere tweedehands site worden aangeboden zijn ze vaak nep. Vroeger kon je het vooral herkennen aan het feit dat de oplichters geen foto maar gewoon een plaatje gebruikten. Tegenwoordig jatten ze zelfs gewoon foto's van Google Image. Let vooral op: In gebrekkig Nederlandse antwoorden als je op een advertentie reageert, spotgoedkope aanbiedingen(Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat ook) en de activiteit op een website. Bij marktplaats staat er heel mooi bij hoelang de adverteerder al actief is op Marktplaats. Als ze eerst zeggen dat je kan ophalen, maar dat dat vervolgens niet kan, of dat je helemaal niet kan ophalen zeker niet doen.
|
|||
|
|||
moet je nagaan.
Wat je tegenwoordig allemaal kan klonen. Vroeger had je dit allemaal echt niet Je ging of kon echt geen 3310 klonen of zo. Tenminste niet dat ik weet. |
|
|||
|
|||
Altijd bijhorende onderdelen goed nakijken..
Zoals de oplader! grts. |
|
|||
|
|||
Kijk goed onder instellingen naar de firmware ( Versie ios.4.2.1 )
Ook zal ik kijken of er een geldige baseband bij gegeven word (modem firmware) Please correct me if im wrong , lijkt me alleen dat ze dat niet kunnen clonen. Uit ervaring weet ik ook dat de neppe idd MOEILIJK met de vinger te bedienen zijn .. |
|
|||
|
|||
En oja Geen app store !!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | laura87 | iPhone algemeen | 32 | 30-07-11 21:24 |
Hoe herken ik een gejailbreakt toestel? | Verrenoorden | Jailbreak | 1 | 22-06-10 21:36 |
Hoe herken je een nep iphone | LinDaatje123 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-08-09 21:00 |
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? | Wolffmen | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-08-09 23:25 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
|
|