Hoe herken ik een gejailbreakt toestel? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Daar mijn 3G toestel na bijna twee jaar trouwe dienst net te vroeg is overleden heb ik van een goede vriend een oud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe herken ik een gejailbreakt toestel?
Beste forumleden,
Daar mijn 3G toestel na bijna twee jaar trouwe dienst net te vroeg is overleden heb ik van een goede vriend een oud 2G toestel te leen gekregen. Het is een telefoon die destijds uit Amerika is meegenomen. Er staat nog steeds systeem 1.1.4 op. Kan ik de firmware upgraden en zo ja hoe doe ik dat? hoop dat jullie me kunnen helpen, groet, Verrenoorden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Labels |
1.1.4, 2g iphone, amerika, firmware, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe herken je een kloon? | RAM123 | iPhone algemeen | 25 | 10-03-11 19:05 |
Hoe herken je een nep iphone | LinDaatje123 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-08-09 21:00 |
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? | Wolffmen | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-08-09 23:25 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
Hoe herken ik een 1.1.2. aan de buitenkant? | crzm | Archief | 3 | 26-11-07 16:18 |
|
|