Hoe herken je een kloon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ken je een bedrijf Ielecool ? Bied een Iphone 4 aan voor $ 300 incl. verzending naar Holland. A0 is dit goedkoop? Zou dit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ken je een bedrijf Ielecool ?
Bied een Iphone 4 aan voor $ 300 incl. verzending naar Holland. A0 is dit goedkoop? Zou dit te vertrouwen zijn? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nee natuurlijk niet
|
|
||||
|
||||
Met verzending? Simlock vrij? No freaking way haha.
Dat is veel te goedkoop, misschien een iPhone 4 met een barst in de voorkant en de achterkant die nog werkt lichtjes vragen ze misschien zoveel voor. Maar geen gloednieuwe!
|
|||
|
|||
Iphone met twee SIM kaarten
Iemand probeert mij een Iphone4 aan te bieden waar twee SIM kaarten in kunnen, zonder adapter. Kan dit? Of is het dan definitief een kloon?
Ik geloof best dat die jongen me niet probeert op te lichten, denk eigenlijk dat hij zelf is opgelicht. |
|
||||
|
||||
Zeer zeker een kloon! iPhone 4 GSM is geschikt voor een (1) enkele MICRO!! simkaart!
Er bestaat ook een iPhone 4 CDMA. Deze heeft mogelijkheid voor een simkaart. Deze versie is ook niet geschikt voor nederlandse telefoonnetwerken.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 10-03-11 om 12:02. |
|
|||
|
|||
antwoord dan gewoon: een iphone is NOOIT dual-sim
klaar, duidelijk een nepper dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | laura87 | iPhone algemeen | 32 | 30-07-11 21:24 |
Hoe herken ik een gejailbreakt toestel? | Verrenoorden | Jailbreak | 1 | 22-06-10 21:36 |
Hoe herken je een nep iphone | LinDaatje123 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-08-09 21:00 |
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? | Wolffmen | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-08-09 23:25 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
|
|