iTunesaccount misbruikt discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen beste mensen, vannacht is er via mijn account muziek aangeschaft; in een e-malbericht stond een hele lijst nummers + een album. maar ik koop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunesaccount misbruikt
goedemorgen beste mensen,
vannacht is er via mijn account muziek aangeschaft; in een e-malbericht stond een hele lijst nummers + een album. maar ik koop zelden tot nooit muziek en mijn iTunestegoed was ineens erg geslonken. gelukkig heb ik er geen creditcard aan gekoppeld. kortom, iemand heeft mijn account gebruikt/gehacked? om muziek te kopen. ik heb inmiddels melding gemaakt hiervan bij iTunes. nog meer slachtoffers toevallig? mijn wachtwoord heb ik nu gewijzigd. is dit afdoende? hoe kan mijn account gehacked zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
itunes, misbruik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verziekte policy: Click and Buy misbruikt monopoliepositie | Holavista | iPhone algemeen | 17 | 16-02-10 22:13 |
Alle iDevices: iWorm misbruikt standaard wachtwoord via SSH | iCulture | Jailbreak | 49 | 16-02-10 21:13 |
In hoevere kan je iphone ip adres misbruikt worden?? | Tijn1 | Odido (T-Mobile) | 15 | 21-07-09 00:27 |
|
|