muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) kan me svp iemand zeggen hoe ik de muziek overgzet krijg op mijn nieuwe computer??? het staat nu op mijn iphone ipod zijn gewoon zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes
kan me svp iemand zeggen hoe ik de muziek overgzet krijg op mijn nieuwe computer??? het staat nu op mijn iphone ipod zijn gewoon zelf gedownloaden plaatjes maar ik krijg ze niet op mijn nieuwe computer. Ik heb wel gesynchroniseerd maar ze verschijnen er niet. het zal vast heel simpel zijn maar hoe doe ik dat. computer is gemachtigd dat wel
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zal hiervoor een programma nodig hebben, m.n. Music Rescue.
|
|
|||
|
|||
nou nee het gaat simpeler zomder programma maar ben het ff kwijt. moet iets copieeren ofzo van de computer waar ze wel nog opstaan kweet niet meer hopenlijk wel iemand. het was dus zonder een programma
|
|
|||
|
|||
Okay, is ook goed mogelijk
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer | e_sabbagh | iTunes | 266 | 18-08-13 13:53 |
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes | sannetjeislief | iTunes | 9 | 01-05-11 11:13 |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
Windows: handleiding muziek overzetten naar itunes. | Markbreda | iTunes | 1 | 19-06-09 21:50 |
Muziek van iPhone naar computer overzetten | willy83 | Archief | 1 | 21-02-08 11:56 |
|
|