Nieuwe computer alles overzetten van itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe laptop. nu heb ik itunes gedownload maar daar staat natuurlijk niks van mijn iphone op. Als ik hem nu laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe computer alles overzetten van itunes
Hallo,
Ik heb een nieuwe laptop. nu heb ik itunes gedownload maar daar staat natuurlijk niks van mijn iphone op. Als ik hem nu laat synchroniseren haalt hij alles van mijn iphone af. hoe moet ik dit aanpakken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet je Itunes eerst autorizeren.
Dan je iphone aansluiten en als het goed is komt hij te voorschijn in itunes aan de linker kant. Dan klik je met je rechter muisknop en je doet backupen en daarna transfer aankopen. Als je dit gedaan hebt kun je de rest aanvinken, contacten adress etc: |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem: op de laptop vraagt ie ook echt om bijvoorbeeld de apps te synchroniseren, geeft dan ook echt de waarschuwing: alle apps op uw iphone zullen eerst verwijderd worden (!)
jouw tip helpt: eerst 'aankopen overzetten', dat ziet er goed uit! bedankt! Laatst gewijzigd door marcel_k; 16-01-11 om 23:40. |
|
|||
|
|||
Overzetten gaat heel simpel. kopieer gewoon je iTunes map van je oude naar nieuwe computer. Wel op dezelfde plaats zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Ik heb de aankopen inmiddels overgezte maar zie dat een zeer groot aantal van mijn apps niet mee overgezet worden. Daarbij zitten gratis apps (nu.nl ed.) maar ook betaalde (Skobbler).
In de lijst die nu in de bibliotheek staan op mijn nieuwe pc staan er dus maar een bepertk aantal. iemand enig idee hoe ik de andere ook kan overzetten??? |
|
|||
|
|||
Voor diegene die hetzlefde probleem hebben als ik van de week: gewoon nog een keer kiezen voor 'Aankopen overzetten', dan komt de rest er wel bij te staan.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook sinds vandaag een nieuwe mini laptop heb itunes er opgezet en dan moet ik hem machtigen? of ik zie nergens autorizeren zoals al werd aangegeven
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb alles gedaan zoals hier boven beschreven maar mijn app s blijven grijs kan ze niet aan klikken of verplaatsen.
iemand een idee wat ik moet doen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer | e_sabbagh | iTunes | 266 | 18-08-13 13:53 |
Bestanden overzetten van Iphone naar computer | Caszje | iTunes | 3 | 22-03-11 16:04 |
Nieuwe iPhone, alles overzetten??? | Younistyle | iPhone algemeen | 5 | 07-11-10 12:45 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
|
|