App store werkt niet meer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iphone 3g naar de app store wil, verbind die mij meteen door naar de itunes store? Ik snap er niks meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store werkt niet meer?
Als ik op mijn iphone 3g naar de app store wil, verbind die mij meteen door naar de itunes store? Ik snap er niks meer van, sinds ik er 4.0.1 op heb gezet werkt het gewoon niet meer
iemand enig idee wat er aan de hand is? en of ik niet iets kapot heb gemaakt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp je vraag niet goed, denk ik. De appstore is toch gewoon onderdeel van de iTunesstore, altijd al geweest?
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Problemen met App Store of App Store-applicaties.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
App store Ios9 werkt niet meer
Hallo jungs,
Vraagje....wil apps downloden en zie een blanco blad, de boel werkt niet meer? Iemand enig idee?? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Link naar App Store werkt niet in Safari 4 en 5 | Sleurhutje | iTunes | 10 | 03-01-13 15:04 |
App Store - single app update werkt niet (meer) | defisit | iPhone Apps | 3 | 11-11-11 15:18 |
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) | druppers | iPhone Apps | 2 | 29-10-10 21:53 |
Verbinding App store werkt niet | eyedniels | iPhone Apps | 12 | 06-04-10 20:34 |
iTunes Store voorvertoning werkt niet meer | oudewater | Unlock [archief] | 0 | 23-02-08 22:30 |
|
|