iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Beginnend Programmeur (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/38855-beginnend-programmeur.html)

Myrdhin 15-07-09 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timelord (Bericht 324384)
Hier staat een boek:
Learning Cocoa with Objective-C - Google Books

Niet te downloaden, wel te lezen.

En niet compleet. Er missen steeds pagina's. Logisch, want het is een voorbeeld.

Timelord 15-07-09 14:24

Oooow, dat had ik zo snel niet gezien. :o:o

Goed dat je het zag :)

Michiel93 15-07-09 16:16

Haha ja mijn vader wil me ook aan de programeer... Dus toen heb ik gezegt nou als je mac os op die pc draaiende krijgt wil ik er wel een keer naar kijken... :P ik zit dan meer te denken aan een wiskunde app waarmee ik met een druk op de knop afgeleide functies en dergelijken uit kan rekenen... Me vader waarschuwde me al dat dat wel eens heel lang kon gaan duren :P. Het is niet voor nietsdat grafische rekenmachines 100nogwat euro kosten he:P

oentje13 15-07-09 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daantjuhh14 (Bericht 319260)
Hey,


Ik ben al opzoek geweest naar een Nederlandstalige handleiding, maar die lijkt onvindbaar?

Gr Daan

Die zijn onvindbaar... Je moet gewoon op zoek gaan naar boeken in het engels. Als je geen engels kan, kan je beter niet gaan programmeren...

oentje13 15-07-09 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michiel93 (Bericht 324570)
Haha ja mijn vader wil me ook aan de programeer... Dus toen heb ik gezegt nou als je mac os op die pc draaiende krijgt wil ik er wel een keer naar kijken... :P ik zit dan meer te denken aan een wiskunde app waarmee ik met een druk op de knop afgeleide functies en dergelijken uit kan rekenen... Me vader waarschuwde me al dat dat wel eens heel lang kon gaan duren :P. Het is niet voor nietsdat grafische rekenmachines 100nogwat euro kosten he:P

Mac OS kan op pc draaien, zoek maar eens op Ideneb.
En een GR kost 100nogwat euro, omdat iedereen die toch moet kopen, omdat je voor school per se een bepaald type moet hebben. een kerel uit mijn klas heeft echt een supersnelle grafische rekenmachine, met afneembaar toetsenbord, iets dat lijkt op windows, en een scherm met een resolutie van 150 bij 200, voor 140 euro. die is zo goedkoop, omdat ze die niet duurder kunnen maken, want dan verkopen ze niks meer. zo ook met alle andere GR's behalve die verplicht zijn voor school.

SweexNL 16-07-09 10:33

dus conclusie , op dit moment is er nog geen programma voor windows beschikbaar? Ik ben al wel wat kwa code taal gewend , en heb al een heel deel van " BecomeAnXcoder.pfd " gelezen , en ik denk dat ik daar ook wel een tijdje zoet mee kan zijn. Maar het probleem is enkel dat ik mijn Iphone op mijn windows computer heb aangesloten. en dankzij het geweldig programma itunes is het dus niet mogelijk om hem dan nog op mijn G5 aan te sluiten ( Ja alles eraf laten gooien , en omslaan naar de Mac ) Maar helaas staan al mijn muziek etc hier op , omdat de powermac enkel gebruikt word voor DTP , staat er vrij weinig op.

Ik laat over een tijdje nog wel wat horen over hoe en wat :)

gekkepietje 16-07-09 18:18

Het moet sowieso een Mac zijn met een Intel processor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.