UIWebView met Navigation Controllers discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wou eerst een app maken met in de ene tab een website en in de andere een keuze tussen about en settings of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
UIWebView met Navigation Controllers
Hoi,
ik wou eerst een app maken met in de ene tab een website en in de andere een keuze tussen about en settings of zoiets. aangezien ik totaal nieuw was (ben) met C heb ik maar een tut op YouTube gevolgt. dat is gelukt (niet heel erg moeilijk) maar de Navigation controllers implenteren... daar kan ik geen tut van vinden kan iemand me hier het uitleggen of source files uploaden dank je edit: dit komt neer Table Views met Navigation Controllers, ofso
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10 Laatst gewijzigd door kai824; 29-12-09 om 18:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent echt heel moeilijk te begrijpen, doordat je zonder leestekens en hoofdletters schrijft, woorden vergeet e.d. Jij schrijft wel heel moeilijk
Als je in Google gewoon UINavigationController invoert krijg je volgens mij al genoeg tutorials.... |
|
|||
|
|||
Oké, maak een nieuw Tab Bar project aan en zet in de éne view een UIWebView. In de andere view volg je gewoon de tutorials over de UINavigationController.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UIWebView cachen | DJ14 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 15-03-11 16:39 |
TapBar + Navigation bar? | yozefff | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 13-07-10 14:23 |
Probleem: Tut UIWebView combineren met Tab Bar App-project | NickSmits | Ontwikkelen voor iOS | 33 | 01-03-10 19:11 |
UIWebview Bouncing... | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 08-07-09 17:30 |
|
|