iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   App ontwikkelen (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/57874-app-ontwikkelen.html)

wouttje07 16-04-10 19:46

App ontwikkelen
 
Hoi allemaal,

Ik wil ook een app in de appstore. Ik heb net zoals veel andere mensen het miljoenenidee :D maar ik kan niet programmeren.

Ik heb helemaal geen ervaring met programmeren.

Ik heb dat artikel(dagboek mini plane) gelezen;)

Alvast bedankt

gekkepietje 16-04-10 20:19

Elance | Outsource to freelance professionals, experts, and consultants - Get work done on Elance

Zet er een job posting op en betaal iemand om de app voor je te maken.

wouttje07 16-04-10 20:23

Nee ik het zelf doen. Ik ben er bereid veel tijd in te steken want ik zelf meerdere applicaties gaan ontwikkelen

Geno 17-04-10 12:30

Gebruik de search. Zowel hier op het forum als google. Meer dan genoeg materiaal te vinden hierover.

spysical 17-04-10 12:44

Ik heb een paar boeken voor je,
O'reilly's dus goede quallity
De algemene website is:

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc.

Leuke en interessante boeken voor jou, lijken me:

Head First Programming

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First Programming

Head First OOA&D

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First OOA&D

En natuurlijk Head First iPhone Development

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First iPhone Development

Alle boeken zijn ook als ebook beschikbaar.

En bol.com | Learning Iphone Programming, Alasdair Allan | Engelse boeken

wdele 17-04-10 13:43

Als het niet lukt, heb ik nog een tip voor je:
iPhone Pro-gramma's, applicaties, tools en internetsites - Uitleg.
Hier kun je uit de soort app kiezen voor de AS, en verder lezen. Indien het geen hulp biedt, kun je beter ActionScript3 van Adobe gebruiken. Dit forum kan ook wat hulp bieden: The iPhoneforum.. En Google heeft er ook een discussieforum over gestart voor de applicaties. Als laatste een krant of zoiets: Applicatie voor iPhone om vreemd gaan makkelijk te maken | Kortnieuws om het gemakkelijk te maken.

wdele 17-04-10 13:45

ActionScript3
 
Als het niet lukt, heb ik nog een tip voor je:
iPhone Pro-gramma's, applicaties, tools en internetsites - Uitleg.
Hier kun je uit de soort app kiezen voor de AS, en verder lezen. Indien het geen hulp biedt, kun je beter ActionScript3 van Adobe gebruiken. Dit forum kan ook wat hulp bieden: The iPhoneforum.. En Google heeft er ook een discussieforum over gestart voor de applicaties. Als laatste een krant of zoiets: Applicatie voor iPhone om vreemd gaan makkelijk te maken | Kortnieuws om het gemakkelijk te maken.

iMickk 17-04-10 15:00

ActionScript van Adobe mag geen apps meer maken voor 4.0 ... Maar je kan het beste gewoon lekker xcode gaan leren.

koninglol 18-04-10 20:33

volg gewoon wat tutorials op YouTube
je komt er dan wel
en eeuh google is je vriend

sukk1e 28-04-10 09:30

Lynda.com is wel handig als je lui bent. Het is een video die alles stap voor stap uitlegt + er zitten oefeningen bij om je skills te testen.
Enige wat nodig is is het begrijpen van de basics van programmeren.

google.com search "Lynda.com.iPhone.SDK.Essential.Training.DVD"

En bij de resultaten zie je legale manieren om het te krijgen en illegale hehe.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:18.