iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   App ontwikkelen (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/57874-app-ontwikkelen.html)

wouttje07 16-04-10 19:46

App ontwikkelen
 
Hoi allemaal,

Ik wil ook een app in de appstore. Ik heb net zoals veel andere mensen het miljoenenidee :D maar ik kan niet programmeren.

Ik heb helemaal geen ervaring met programmeren.

Ik heb dat artikel(dagboek mini plane) gelezen;)

Alvast bedankt

gekkepietje 16-04-10 20:19

Elance | Outsource to freelance professionals, experts, and consultants - Get work done on Elance

Zet er een job posting op en betaal iemand om de app voor je te maken.

wouttje07 16-04-10 20:23

Nee ik het zelf doen. Ik ben er bereid veel tijd in te steken want ik zelf meerdere applicaties gaan ontwikkelen

Geno 17-04-10 12:30

Gebruik de search. Zowel hier op het forum als google. Meer dan genoeg materiaal te vinden hierover.

spysical 17-04-10 12:44

Ik heb een paar boeken voor je,
O'reilly's dus goede quallity
De algemene website is:

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc.

Leuke en interessante boeken voor jou, lijken me:

Head First Programming

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First Programming

Head First OOA&D

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First OOA&D

En natuurlijk Head First iPhone Development

Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First iPhone Development

Alle boeken zijn ook als ebook beschikbaar.

En bol.com | Learning Iphone Programming, Alasdair Allan | Engelse boeken

wdele 17-04-10 13:43

Als het niet lukt, heb ik nog een tip voor je:
iPhone Pro-gramma's, applicaties, tools en internetsites - Uitleg.