App ontwikkelen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik wil ook een app in de appstore. Ik heb net zoals veel andere mensen het miljoenenidee maar ik kan niet programmeren. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
App ontwikkelen
Hoi allemaal,
Ik wil ook een app in de appstore. Ik heb net zoals veel andere mensen het miljoenenidee maar ik kan niet programmeren. Ik heb helemaal geen ervaring met programmeren. Ik heb dat artikel(dagboek mini plane) gelezen Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Elance | Outsource to freelance professionals, experts, and consultants - Get work done on Elance
Zet er een job posting op en betaal iemand om de app voor je te maken. |
|
|||
|
|||
Nee ik het zelf doen. Ik ben er bereid veel tijd in te steken want ik zelf meerdere applicaties gaan ontwikkelen
|
|
||||
|
||||
Gebruik de search. Zowel hier op het forum als google. Meer dan genoeg materiaal te vinden hierover.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een paar boeken voor je,
O'reilly's dus goede quallity De algemene website is: Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. Leuke en interessante boeken voor jou, lijken me: Head First Programming Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First Programming Head First OOA&D Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First OOA&D En natuurlijk Head First iPhone Development Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First iPhone Development Alle boeken zijn ook als ebook beschikbaar. En bol.com | Learning Iphone Programming, Alasdair Allan | Engelse boeken |
|
|||
|
|||
Als het niet lukt, heb ik nog een tip voor je:
iPhone Pro-gramma's, applicaties, tools en internetsites - Uitleg. Hier kun je uit de soort app kiezen voor de AS, en verder lezen. Indien het geen hulp biedt, kun je beter ActionScript3 van Adobe gebruiken. Dit forum kan ook wat hulp bieden: The iPhoneforum.. En Google heeft er ook een discussieforum over gestart voor de applicaties. Als laatste een krant of zoiets: Applicatie voor iPhone om vreemd gaan makkelijk te maken | Kortnieuws om het gemakkelijk te maken. |
|
|||
|
|||
ActionScript3
Als het niet lukt, heb ik nog een tip voor je:
iPhone Pro-gramma's, applicaties, tools en internetsites - Uitleg. Hier kun je uit de soort app kiezen voor de AS, en verder lezen. Indien het geen hulp biedt, kun je beter ActionScript3 van Adobe gebruiken. Dit forum kan ook wat hulp bieden: The iPhoneforum.. En Google heeft er ook een discussieforum over gestart voor de applicaties. Als laatste een krant of zoiets: Applicatie voor iPhone om vreemd gaan makkelijk te maken | Kortnieuws om het gemakkelijk te maken. |
|
|||
|
|||
ActionScript van Adobe mag geen apps meer maken voor 4.0 ... Maar je kan het beste gewoon lekker xcode gaan leren.
|
|
|||
|
|||
volg gewoon wat tutorials op YouTube
je komt er dan wel en eeuh google is je vriend |
|
||||
|
||||
Lynda.com is wel handig als je lui bent. Het is een video die alles stap voor stap uitlegt + er zitten oefeningen bij om je skills te testen.
Enige wat nodig is is het begrijpen van de basics van programmeren. google.com search "Lynda.com.iPhone.SDK.Essential.Training.DVD" En bij de resultaten zie je legale manieren om het te krijgen en illegale hehe. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kostprijs ontwikkelen app | Wim33 | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 09-05-11 00:35 |
Hoe zelf een App te ontwikkelen? | Cees Rijneveen | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 06-02-11 19:44 |
Verzoek tot ontwikkelen APP | meijermargreet | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 29-11-10 20:20 |
App ontwikkelen in HTML | Bertjj | Ontwikkelen voor iOS | 41 | 10-08-10 16:11 |
iPad app voor ontwikkelen... | dododedodonl | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 06-08-10 16:00 |
|
|