App ontwikkelen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik wil ook een app in de appstore. Ik heb net zoals veel andere mensen het miljoenenidee maar ik kan niet programmeren. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
App ontwikkelen
Hoi allemaal,
Ik wil ook een app in de appstore. Ik heb net zoals veel andere mensen het miljoenenidee maar ik kan niet programmeren. Ik heb helemaal geen ervaring met programmeren. Ik heb dat artikel(dagboek mini plane) gelezen Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Elance | Outsource to freelance professionals, experts, and consultants - Get work done on Elance
Zet er een job posting op en betaal iemand om de app voor je te maken. |
|
|||
|
|||
Nee ik het zelf doen. Ik ben er bereid veel tijd in te steken want ik zelf meerdere applicaties gaan ontwikkelen
|
|
||||
|
||||
Gebruik de search. Zowel hier op het forum als google. Meer dan genoeg materiaal te vinden hierover.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een paar boeken voor je,
O'reilly's dus goede quallity De algemene website is: Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. Leuke en interessante boeken voor jou, lijken me: Head First Programming Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First Programming Head First OOA&D Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First OOA&D En natuurlijk Head First iPhone Development Head First Labs from O'Reilly Media, Inc. :: Head First iPhone Development Alle boeken zijn ook als ebook beschikbaar. En bol.com | Learning Iphone Programming, Alasdair Allan | Engelse boeken |
|
|||
|
|||
Als het niet lukt, heb ik nog een tip voor je: