iPad app voor ontwikkelen... discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb even een vraag... Ik doe veel websites ontwikkelen in HTML, CSS, JS en PHP. Nu vroeg ik me af of er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad app voor ontwikkelen...
Hoi allemaal,
Ik heb even een vraag... Ik doe veel websites ontwikkelen in HTML, CSS, JS en PHP. Nu vroeg ik me af of er ook een applicatie is die dit fatsoenlijk op een iPad kan. Ik heb gelezen over Gusto en Markup, maar die vind ik te duur om aan te schaffen zonder enige reviews.... Misschien dat iemand nog een andere (wellicht goedkopere/gratis) app die kan connecten naar een (S)FTP server, en dan de code van bijv. een php bestand te wijzigen, terug op de ftp server te uploaden en dan het resultaat te bekijken (het lieft in de app zelf, omdat je anders uit de app moet en in Safari (als iOS 4.0 er is is dit natuurlijk overbodig)). Groetjes, Dodo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan je met Flash een app voor de iPhone ontwikkelen? | alchemist | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 22-08-08 01:35 |
|
|