Apps die ik mis discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey developers, Ik had een paar simpele ideeën voor apps die ik nog niet in de itunes store heb kunnen vinden (Als ze er wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps die ik mis
Hey developers,
Ik had een paar simpele ideeën voor apps die ik nog niet in de itunes store heb kunnen vinden (Als ze er wel zijn hoor ik het graag). Mijn ideetjes waren als volgt: windrichting app: Ik zou graag een app willen zien die net als het kompas op de iphone 3gs er uit ziet alleen dan de windrichting op jouw GPS positie laat zien. Het lijkt me ook handig om de windsnelheid er bij te zetten. Omdat er nu een kompas in zit lijk het me een leuke feature dat hij meedraait als je met je iphone draait. partyflock app: Ik zou ook graag een app willen zien zodat ik weet waar leuke feestjes zijn. Deze is natuurlijk al te bereiken via het internet (partyflock agenda) maar aangezien de zoek functies op die website super slecht zijn lijkt het me leuk als er mooie app wordt gemaakt die alle feestjes bij jouw in de buurt kan laten zien door middel van gps positie. Ik weet zelf helemaal niets van de SDK van de iphone af omdat ik geen mac heb en geen 100 USD overheb om een app te maken. Dus hierbij deel ik mijn ideeën mee en ik hoop dat jullie er iets moois van kunnen maken en misschien zelf iets mee kunnen verdienen. Voor design werk kun je me altijd vragen het lijkt mij namelijk ook leuk om een iphone app visueel te ontwerpen. groeten, Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iParty: de nieuwe App powered by Partyflock
Hij is er hoor.. zie www.iparty.nu zowel gratis lite variant als betaalde versie met kaartfunctie
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een app waarbij je op je beginscherm in een oog opslag kunt zien welke afspraken er vandaag zijn enz.
Dit is wel voor een jailbreak toestel via Cydia dacht ik, maar ik zoek er een waarvoor hij geen jailbreak hoeft te hebben.... |
|
|||
|
|||
zijn afaik geen apps die info laten zien op lockscreen in de standaard app store
|
|
||||
|
||||
een app van proximus, zoals mobile vikings My Viking for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Storeer een heeft die je gebruik weergeeft
|
|
|||
|
|||
Ik zoek Nederlandse kinderspelletjes voor in de leeftijd van 3-4 jaar. En dan geen memory of kleurplaten/tekenen. Iets van zoek de 10 verschillen, tellen leren, figuren herkennen of zoiets.
|
|
|||
|
|||
@ Ashcat, je kan find it gebruiken, ( zoek de vier verschillen ) je hebt zowel een lite versie als een gewone
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
app, iphone, kompas, partyflock, windrichting |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lockscreen agenda apps die andere agenda apps integreren? | Metternich | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-01-11 15:28 |
Apps die iOS 4 vereisen? | Barzi | iPhone Apps | 1 | 09-11-10 22:14 |
apps die niet werken | dennisaudi | iPhone Apps | 1 | 18-07-10 04:01 |
Alle apps die je hebt | djkoksal | Archief | 1 | 18-08-09 15:13 |
Apps die je moét hebben! | Amp. | Jailbreak apps en thema's | 112 | 26-09-08 20:38 |
|
|