Animatie op springboard in de vorm van een grote icon discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om grote bewegende icons te maken voor de iphone die live veranderen. Voor de iphones met een jailbreak natuurlijk, via cydia. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Animatie op springboard in de vorm van een grote icon
Ik ben van plan om grote bewegende icons te maken voor de iphone die live veranderen. Voor de iphones met een jailbreak natuurlijk, via cydia.
Ik moet wel toegeven dat ik niet nog niet iets voor de iphone gemaakt heb. Daarom wil ik even vragen of der mensen zijn die hier meer over weten, eigenlijk wil ik alleen weten of het wel mogelijk is of niet. (zonder een hele programma te hoeven schrijven) Zo zijn der al een aantal icons die bewegen, zoals liveclock en calender van Apple zelf, maar het probleem is dat ze alleen binnen de marges van een standaard icon bewegen en daar buiten niet meer.. Of is dit gewoon met een kleine aanpassing te veranderen? Alvast bedankt voor hulp en andere reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
animatie, groot, springboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grote klok op je springboard | JoOosty | Jailbreak apps en thema's | 34 | 05-10-09 23:02 |
hoe verwijder je een icon togevoegt van Safari? | pxltje | iPhone algemeen | 3 | 03-03-08 01:23 |
|
|