Kalender discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ergens een tutorial hoe ik een kalender kan maken xD ? Heb al goed rond gezocht maar vind het echt niet ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kalender
Ergens een tutorial hoe ik een kalender kan maken xD ?
Heb al goed rond gezocht maar vind het echt niet ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik al geprobeerd .. |
|
||||
|
||||
Misschien kun je wat meer vertellen over wat niet lukt, dat maakt een mogelijk antwoord stukken makkelijker (of minder moeilijk )
wil je een scheurkalendar maken en lukken de perforaties niet gaat het om google gaat het om ical gaat het over de iphone gaat het over mobileme gaat het over een agenda programma van derden gaat het om de synchronisatie etc Laatst gewijzigd door Celf; 16-08-10 om 16:32. |
|
|||
|
|||
Wil je het compleet uitgekauwd hebben of ga je zelf wat meer moeite ervoor doen zodat je echt leert programmeren??
Wat werkt niet? Krijg je foutmeldingen? Wat zie je in de simulator? etc. etc. Leren programmeren is vooral in het begin een hoop trial & error. Dus deel je belevenissen zodat we je wat beter kunnen helpen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kalender maken voor in mijn iphone programma Citaat:
De foutmelding die ik krijg ging over de includes van die kalender zelf dat er iets mis was, ik veronder stell dat die iets oudated zijn want ik kreeg niet echt een "Precieze" foutmelding van een regel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kalender | damnet | iPhone algemeen | 0 | 19-11-10 22:44 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Kalender in je lockscreen! | Gekko | Archief | 1 | 18-01-09 15:18 |
Kalender verwijderen | Nailz | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 18:03 |
Kalender | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-02-08 00:54 |
|
|