iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   xCode Iphone SDK Naar je Iphone/iPod (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/69289-xcode-iphone-sdk-naar-iphone-ipod.html)

applefaq 21-08-10 02:19

xCode Iphone SDK Naar je Iphone/iPod
 
Hallo,

Ik ben in bezit van de iPod touch en een Iphone, nu is mijn iPhone weg wegens waterschade, ik heb een RSS Reader gemaakt voor een forum , nu werkt hij perfect op de simulator, alleen hoe krijg ik die op de iPod zelf?, ik zelf heb echt geen idee, er staat trouwens versie 4.0 op :)

Alvast bedankt,
Applefaq

Kets 21-08-10 09:15

Voor je zelgemaakte programmas op je ipod/iphone te zetten, moet je een Dev worden van apple voor zo'n 79€ per jaar ;)

Er zijn nog andere (niet legale) manieren maar die weet ik niet van buiten

applefaq 21-08-10 12:34

Voor een eigen app vind ik 79 euro wat te veel, kan dit ook anders?
Weet iemand de omweg?

applefaq 21-08-10 13:58

Hallo

Ik heb me net gratis aangemeld als Apple developer, helemaal gratis
username: Applefaq.Developer
Oke nu heb ik een account hoe moet ik nu me app publiceren?

JWVD 21-08-10 15:33

Je moet alsnog lid worden van het betaald lidmaatschap wat dus alsnog 79 euro per jaar kost. ;)

sukk1e 23-08-10 15:52

LOL, denk je dat wij je voorliegen als we zeggen dat het 79 euro kost?:P
Je legt in je reactie wel veel de nadruk op gratis met je underline:P

Met je gratis account krijg je geen certificaat dat je wel nodig hebt om apps te kunnen publishen via het apple kanaal.

yozefff 23-08-10 18:20

Weet je .. ik heb ook zoiets van ... 79,- ... sorry maaruh .. dan maar investeren. Ik was ook een tijd lang gewoon met de simulator bezig totdat ik mijn app echt op een werkend device wou hebben. Natuurlijk kan je je device jailbreaken en dan je gecompileerde app op je device zetten. Is wel iets meer tweaken (je moet jailbreaken en telkens je app mbv ssh op je toestel zetten).

Maar als je echt verder met iphone development wil , gewoon die 79,- dokken. Dan ben je ook gelijk committed om in 1 jaar jouw app af te krijgen en developpen.

sukk1e 23-08-10 20:35

mee eens en 79 euro vind ik reuze meevallen voor een heel jaar. Een gemiddeld persoon geeft in 2/3 weken tijd meer uit aan uitgaan.

applefaq 24-08-10 15:01

Voor een volwassene of iemand die een baan heeft vind ik het niet duur ik kan het ook wel betalen alleen vind ik 79 euro voor een test app nogal veel

Bart274 24-08-10 15:32

ik denk er net hetzelfde over. ik ben nog student en dan is €79 teveel, zeker als ge nog geen ervaring hebt in het maken van apps. als ge al veel apps gemaakt hebt en ge kunt ze echt verkopen dan is die prijs geen probleem, maar als beginneling is dat echt niet te doen als ge gewoon uw eerste apps wilt testen op uw eigen ipod/iphone

Whacko 25-08-10 11:18

Jullie hebben allbei een jailbreak, google eventjes dan vindt je zat sites die uitleggen hoe je dan een app op je iPhone krijgt die met XCode gebouwd is.

Bart274 25-08-10 11:51

het probleem is dat ik op met windows werk, ik moet dus met airplay sdk werken en daar heb ik nog niets over gevonden om die IPD te omzeilen :s

Whacko 25-08-10 13:50

je kunt gewoon "ldid" (Ldid) gebruiken, als de app in een formaat is dat de iPhone kan lezen. En dat moet ie kunnen zijn, als je hem naar de app store kunt submitten.

En je kunt trouwens ook winChain gebruiken: winchain - Project Hosting on Google Code
kun je apps bouwen onder windows met de normale frameworks. is volgens mij wel commandline stuff. maar toch handig.

Bart274 25-08-10 13:56

bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken na mijn examens ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.