xCode Iphone SDK Naar je Iphone/iPod

xCode Iphone SDK Naar je Iphone/iPod discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in bezit van de iPod touch en een Iphone, nu is mijn iPhone weg wegens waterschade, ik heb een RSS Reader gemaakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 August 2010, 02:19
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 August 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 8
Standaard xCode Iphone SDK Naar je Iphone/iPod

Hallo,

Ik ben in bezit van de iPod touch en een Iphone, nu is mijn iPhone weg wegens waterschade, ik heb een RSS Reader gemaakt voor een forum , nu werkt hij perfect op de simulator, alleen hoe krijg ik die op de iPod zelf?, ik zelf heb echt geen idee, er staat trouwens versie 4.0 op

Alvast bedankt,
Applefaq
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21 August 2010, 09:15
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 November 2008
Locatie: Belgi
Berichten: 162
Standaard

Voor je zelgemaakte programmas op je ipod/iphone te zetten, moet je een Dev worden van apple voor zo'n 79€ per jaar

Er zijn nog andere (niet legale) manieren maar die weet ik niet van buiten
  #3  
Oud 21 August 2010, 12:34
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 August 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 8
Standaard

Voor een eigen app vind ik 79 euro wat te veel, kan dit ook anders?
Weet iemand de omweg?
  #4  
Oud 21 August 2010, 13:58
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 August 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 8
Standaard

Hallo

Ik heb me net gratis aangemeld als Apple developer, helemaal gratis
username: Applefaq.Developer
Oke nu heb ik een account hoe moet ik nu me app publiceren?
  #5  
Oud 21 August 2010, 15:33
JWVD's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 July 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD Send a message via twitter to JWVD
Standaard

Je moet alsnog lid worden van het betaald lidmaatschap wat dus alsnog 79 euro per jaar kost.
  #6  
Oud 23 August 2010, 15:52
sukk1e's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 134
Standaard

LOL, denk je dat wij je voorliegen als we zeggen dat het 79 euro kost?
Je legt in je reactie wel veel de nadruk op gratis met je underline

Met je gratis account krijg je geen certificaat dat je wel nodig hebt om apps te kunnen publishen via het apple kanaal.
  #7  
Oud 23 August 2010, 18:20
» iPod touch 8GB [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 June 2010
Berichten: 15
Standaard

Weet je .. ik heb ook zoiets van ... 79,- ... sorry maaruh .. dan maar investeren. Ik was ook een tijd lang gewoon met de simulator bezig totdat ik mijn app echt op een werkend device wou hebben. Natuurlijk kan je je device jailbreaken en dan je gecompileerde app op je device zetten. Is wel iets meer tweaken (je moet jailbreaken en telkens je app mbv ssh op je toestel zetten).

Maar als je echt verder met iphone development wil , gewoon die 79,- dokken. Dan ben je ook gelijk committed om in 1 jaar jouw app af te krijgen en developpen.
  #8  
Oud 23 August 2010, 20:35
sukk1e's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 134
Standaard

mee eens en 79 euro vind ik reuze meevallen voor een heel jaar. Een gemiddeld persoon geeft in 2/3 weken tijd meer uit aan uitgaan.
  #9  
Oud 24 August 2010, 15:01
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 August 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 8
Standaard

Voor een volwassene of iemand die een baan heeft vind ik het niet duur ik kan het ook wel betalen alleen vind ik 79 euro voor een test app nogal veel
  #10  
Oud 24 August 2010, 15:32
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 19 August 2010
Berichten: 114
Standaard

ik denk er net hetzelfde over. ik ben nog student en dan is 79 teveel, zeker als ge nog geen ervaring hebt in het maken van apps. als ge al veel apps gemaakt hebt en ge kunt ze echt verkopen dan is die prijs geen probleem, maar als beginneling is dat echt niet te doen als ge gewoon uw eerste apps wilt testen op uw eigen ipod/iphone
  #11  
Oud 25 August 2010, 11:18
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 January 2009
Berichten: 484
Standaard

Jullie hebben allbei een jailbreak, google eventjes dan vindt je zat sites die uitleggen hoe je dan een app op je iPhone krijgt die met XCode gebouwd is.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #12  
Oud 25 August 2010, 11:51
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 19 August 2010
Berichten: 114
Standaard

het probleem is dat ik op met windows werk, ik moet dus met airplay sdk werken en daar heb ik nog niets over gevonden om die IPD te omzeilen :s
  #13  
Oud 25 August 2010, 13:50
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 January 2009
Berichten: 484
Standaard

je kunt gewoon "ldid" (Ldid) gebruiken, als de app in een formaat is dat de iPhone kan lezen. En dat moet ie kunnen zijn, als je hem naar de app store kunt submitten.

En je kunt trouwens ook winChain gebruiken: winchain - Project Hosting on Google Code
kun je apps bouwen onder windows met de normale frameworks. is volgens mij wel commandline stuff. maar toch handig.
  #14  
Oud 25 August 2010, 13:56
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 19 August 2010
Berichten: 114
Standaard

bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken na mijn examens
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App ontwerpen, update naar nieuwe xCode bluecola Ontwikkelen voor iOS 1 28 April 2011 16:43
SDK xcode traning marcelkraan Ontwikkelen voor iOS 8 29 June 2010 11:50
Xcode naar iPhone (Jailbreak) The Unbelievable Ontwikkelen voor iOS 6 13 June 2010 17:06
sdk 3.1.3 met xcode 3.1.4 voor Leopard TuxGL Ontwikkelen voor iOS 7 30 April 2010 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.