SDK xcode traning discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag instappen in het ontwikkelen van apps op de iphone. Is er iemand die tegen betaling een paar dagen training (op locatie) wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SDK xcode traning
Ik wil graag instappen in het ontwikkelen van apps op de iphone.
Is er iemand die tegen betaling een paar dagen training (op locatie) wil geven. groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik geef je weinig kans.
Er is al een topic met iemand die erom vroeg maar nul reacties. Denk dat je beter naar workshops kan gaan zoeken die in nl gegeven worden. |
|
|||
|
|||
haha ok... zal ik dan maar doen.
geen idee waar ik zo'n workshop kan vinden |
|
|||
|
|||
iPhone-programmeercursus van de Universiteit Leiden, dag 2 - iPhone - iPhoneclub.nl
universiteit Leiden dus
|
||||
|
||||
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom er zo weinig mensen les willen geven.
Het extra geld is handig meegenomen. Hebben ze geen tijd of denken ze dat hun kennis niet groot genoeg is. Bij mij het tweede iig |
|
|||
|
|||
Ja vind ik ook raar.
Ik wil er gewoon voor betalen.. Het uitzoeken duurt altijd zoooo lang ik heb nu hun even een mailtje gestuurd Leiden University Media Technology MSc Programme | News |
|
|||
|
|||
Ik zou op zich best les willen geven denk ik. Alleen ben ik vaak bang dat ik dan eerst een basiscursus programmeren moet geven. Dat idee krijg ik namelijk als ik de gemiddelde vraag in dit forum zo lees.
|
|
|||
|
|||
Hallo daar
Alles is prima hoor. Kunnen we anders even bellen? 0654378837 of mail anderd jou nummer dan bel ik je terug. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xcode voor windows | xxdenxx | Ontwikkelen voor iOS | 17 | 09-03-13 15:13 |
Xcode 4 Build Failed | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 27-09-11 11:50 |
xCode Iphone SDK Naar je Iphone/iPod | applefaq | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 25-08-10 14:56 |
sdk 3.1.3 met xcode 3.1.4 voor Leopard | TuxGL | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 30-04-10 20:35 |
XCode signing fout | iGregor | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 22-03-09 18:37 |
|
|