Xcode niet meer gratis? Heb ik iets gemist? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb iets meer dan een jaar geleden wel eens xcode gedownload en een appje voor mijn iphone gemaakt.. (volgens mij was dit nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xcode niet meer gratis? Heb ik iets gemist?
Hoi,
Ik heb iets meer dan een jaar geleden wel eens xcode gedownload en een appje voor mijn iphone gemaakt.. (volgens mij was dit nog op de versie 2 firmware).. Nu wilde ik het weer eens gaan oppakken en heb ik xcode opnieuw gedownload. Is het gebruik van xcode om een prive app voor de iphone te ontwikkelen nog steeds gratis? Als ik namelijk op de apple dev support kijk zie ik Bij apple developer program ook bedragen genoemd van 99 dollar. Is dit alleen als je de apps via de appstore wilt aanbieden? Of ook als je voor huis tuin en keukengebruik wilt xcoden voor de iphone? Cheers, Alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Om te kunnen testen op je Phone zul je moeten betalen
|
|
|||
|
|||
Toch heb ik in het verleden wel de apps op de iphone getest.. was het in het verleden gratis?
|
|
|||
|
|||
Misschien was dat een webapp? Voor zover ik weet moet er altijd al betaald worden...
|
|
||||
|
||||
Het is gratis? Je hoeft niet te betalen om gebruik te maken van xcode maar i.v.m. de iPhone is het nooit gratis geweest. Je kan gewoon zonder sign code testen als je iPhone eraan hangt , maar daar houdt het op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitzending gemist: video player werkt niet (meer) | reprise3 | iPhone Apps | 2 | 11-04-10 11:49 |
Uitzending gemist werkt niet meer | reprise3 | iPhone Apps | 1 | 08-04-10 09:56 |
Heb i ?k ergens wat gemist | colliehome | Archief | 3 | 16-12-08 15:39 |
Heb ik iets gemist ? | ArB | Archief | 3 | 24-11-08 06:09 |
Heb ik iets fout gedaan..? | Lantaarnpaal | Unlock [archief] | 5 | 02-02-08 17:13 |
|
|