Xcode 4 Build Failed discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik zit met het volgende probleem. Ik ben met een app bezig in Xcode 4 en krijg ik steeds de melding "Build Failed" als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xcode 4 Build Failed
Hee,
Ik zit met het volgende probleem. Ik ben met een app bezig in Xcode 4 en krijg ik steeds de melding "Build Failed" als ik de app archive. Eerst werkte dit altijd goed, maar gisteren opeens niet meer. Ik krijg geen errors of warnings en bij de logs-viewer heb ik overal een groen vinkje. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo,
Ik heb het zelfde probleem, met archiven, mijn error heet: "invalid archive" |
|
|||
|
|||
[EDIT] bij mijn error is het gelukt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zorg ervoor dat je geen spaties in je application_name hebt. Dit ging bij xcode3 ook altijd fout.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed | hezzens | Jailbreak | 19 | 28-08-11 12:35 |
this device isn't eligible for the requested build | werme022 | Archief | 2 | 15-05-11 22:19 |
leuke build games? | casper22 | iPhone Games | 3 | 30-12-10 12:30 |
xCode Build & Go Jailbreak | Kets | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 20-05-10 18:58 |
Windows: 7 build (Build 7100), iTunes 8.2.0.23 (fout 11556) | vlijmen | iTunes | 3 | 25-06-09 13:41 |
|
|