Marktplaats voor ontwikkelaars discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ! Ik heb een idee voor een App en zoek daarvoor een ontwikkelaar. Er zou een 'marktplaats' of 'veiling' bestaan voor opdrachtgevers en ontwikkelaars. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Marktplaats voor ontwikkelaars
Hallo !
Ik heb een idee voor een App en zoek daarvoor een ontwikkelaar. Er zou een 'marktplaats' of 'veiling' bestaan voor opdrachtgevers en ontwikkelaars. Maar waar kan ik die vinden ??? Iemand een idee ? Groet, Daan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die zijn er veel.
Hier in iPhoneclub forum. verder op internet zoals iPhone Freelancer - Home Rent A Coder - Hire Freelancers Overal eigenlijk, gewoon zoeken op freelancers. |
|
|||
|
|||
Dank !. Mogelijk ook een NL variant ?
|
|
||||
|
||||
je zou kunnen zoeken/plaatsen op
freelance.nl - de match tussen freelancer en opdrachtgever. |
|
|||
|
|||
Zit je op LinkedIn? Daar is een groep van iOS ontwikkelaars: Dutch iOS Developers group | LinkedIn
|
|||
|
|||
Hey,
Zelfde vraag hier. Ik zit met een goed idee maar weet zelf niet hoe te programmeren. Als iemand intresse heeft om het idee te ontwikkelen en de eventuele winst te sharen pm me. |
Labels |
marktplaats, ontwikkelaars, opdrachten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone voor 200 euro op marktplaats | achzillian | Koopinformatie Nederland | 6 | 19-10-08 17:58 |
iPhone op marktplaats voor 300 euro met paypal | Macgyver1970 | Archief | 1 | 13-04-08 00:27 |
8gb op marktplaats voor 200,- (!) | roel2000 | Archief | 4 | 04-10-07 18:14 |
|
|