Test de App zonder eerst te betalen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben bezig met een app met informatie over mijn school (rooster, cijfers, enzo..). Maar voor dat ik 90 euro neer leg (wat voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Test de App zonder eerst te betalen
Hoi, ik ben bezig met een app met informatie over mijn school (rooster, cijfers, enzo..). Maar voor dat ik 90 euro neer leg (wat voor mij veel is), wil ik graag de app aan andere laten zien om te kijken of ie aanslaat. Zou dit kunnen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zonder te betalen voor het Developer Program kun je enkel testen in de Simulator. Je kunt de app op deze manier dus wel aan anderen laten zien, alleen kunnen zij het niet op hun eigen iOS-device uitproberen.
|
|
|||
|
|||
€ 20,- goedkoper
|
|
||||
|
||||
Nou, met zo'n reactie schiet hij veel op ja!
|
|||
|
|||
Kan je een App wel eerst op je eigen I-device zetten voordat je hoeft te betalen?
Laatst gewijzigd door XIII; 19-11-10 om 09:28. Reden: Illegale verzoek verwijderd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: betalen zonder creditard | thuuur | iTunes | 2 | 11-01-11 23:35 |
Ipad en Iphone app zonder twee keer te betalen mogelijk? | rmsappl | iPad Apps | 1 | 03-08-10 20:27 |
voorinschrijving / betalen zonder iphone | Archa | Koopinformatie Nederland | 7 | 28-07-10 01:55 |
|
|