een database managen via inlog scherm. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Zoals de titel van dit bericht al zegt. Ik heb een inlog scherm met een inlog balk en een password balk. En daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
een database managen via inlog scherm.
Hey mensen,
Zoals de titel van dit bericht al zegt. Ik heb een inlog scherm met een inlog balk en een password balk. En daar onder een knop met inloggen. Schermafbeelding 2010-10-20 om 16.11.54.jpg Is er iemand die hier ervaring mee heeft? om een database aan een applicatie te koppelen? Zo ja zou ik het fijn vinden als iemand mij iets daar over kan vertellen of hoe ik moet beginnen. Bedankt voor het lezen en je hulp! Bram |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat die database om een webserver? dan zou je simpele JSON rest webservice kunnen bouwen en zo communiceren met de webserver.
Direct praten met de database zou ik afraden. Ik gebruik ASIHttpRequest om JSON op te halen en te post naar de server en YAJL om de JSON te parsen. |
|
|||
|
|||
Om het nog makkelijker te maken: RestKit https://github.com/twotoasters/RestKit
|
||||
|
||||
ok thanks! ik zal kijken wat ik ermee kan!
weet iemand of het simpel is om een database van video's te koppelen aan willekeurige gebruikersnamen/wachtwoorden ? |
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee wat je bedoelt met die vraag. Wat voor koppeling wil je maken?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nu wel ja.
Het makkelijkste is om dan een koppeltabel te maken waarin je per gebruiker (waarschijnlijk een gebruikersID) aangeeft wel video's (waarschijnlijk met videoID hij mag kijken. Ik weet niet in hoeverre je kennis hebt over databases en die koppelingen. Maar dat is een beetje de meest simpele uitleg. Maar het is in ieder geval goed mogelijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
Eerlijk gezecht ben ik het aan het verkennen. Nog nooit gedaan. Maar als je de termen/manieren niet weet zou je ook nooit tutorials en dergelijken kunnen vinden. Ik ga eens kijken wat ik hier over kan vinden. Thnks! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen inlog pagina KPN hotspot | Chris1987n | Wi-Fi | 2 | 04-06-11 16:18 |
Contacten managen (ongewenste LinkedIn sync) | bosscher | iPhone algemeen | 1 | 07-10-10 19:47 |
applicaties managen | berenddevries | Desktop-applicaties | 3 | 23-06-09 14:36 |
Windows: Inlog probleem Met Winscp | signus | Desktop-applicaties | 3 | 09-04-08 19:18 |
winscp inlog error | bootster | Archief | 0 | 18-10-07 13:50 |
|
|