Ontwikkelaars met TestFlight? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden en iOS-ontwikkelaars! Ik ben Marrk, ik heb sinds een tijdje TestFlight op m'n iPhone staan, zodat ik als beta-tester voor iOS-apps bezig kan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontwikkelaars met TestFlight?
Hallo forumleden en iOS-ontwikkelaars!
Ik ben Marrk, ik heb sinds een tijdje TestFlight op m'n iPhone staan, zodat ik als beta-tester voor iOS-apps bezig kan. Ik heb zelf ook al wel een aantal test-apps gemaakt, niet voor de App Store, maar gewoon benieuwd hoe het werkt. Hierdoor heb ik wel redelijk wat inzicht gekregen in hoe apps werken en wat er mogelijk is. Nu is mijn vraag: Zijn hier op het forum ook nog iOS-developers met een TestFlight account die mij willen toelaten als beta-tester? Zo ja, reageer dan bij dit topic, of stuur me een privébericht. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan even een PM naar me toe sturen, ik kan je wel toevoegen aan mijn account.
Overigens begin ik pas met het testen van een app over 2/3 weken (ik heb geen deadline gesteld). Dus je moet wel even geduld hebben.
|
|