UIButton Zoom discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag willen weten hoe ik een button met een plaatje er in nar bijv. 3 sec even 2x vergroot en dat ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
UIButton Zoom
Hallo,
Ik zou graag willen weten hoe ik een button met een plaatje er in nar bijv. 3 sec even 2x vergroot en dat ie daarna weer terug transformed naar de normale grootte. En het liefst ook een button bijv. 180 Graden te laten draaien. dit is wat ik heb om de button van plek te laten switchen met een andere button, ik denk dat ik CGAffineTransformMakeTranslation iets moet veranderen: -(void)animate { if (animated == FALSE){ [UIButton beginAnimations:nil context:NULL]; [UIButton setAnimationDuration:0.5]; WeatherPro.transform = (CGAffineTransformMakeTranslation(0, 61)); AmberBatteryPro.transform = (CGAffineTransformMakeTranslation(0, -61)); WeatherPro.alpha = 1.0; AmberBatteryPro.alpha = 1.0; [UIButton commitAnimations]; animated = TRUE; } else { [UIButton beginAnimations:nil context:NULL]; [UIButton setAnimationDuration:0.5]; WeatherPro.alpha = 1.0; AmberBatteryPro.alpha = 1.0; [UIButton commitAnimations]; animated = FALSE; } } En verder heb ik ook alle Outlets en Bool's toegevoegd. Dankjewel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
[UIButton beginAnimations:nil context:NULL];
[UIButton setAnimationDuration:0.5]; button.frame = CGRectMake(button.frame.origine.x, button.frame.origine.x, gewenste hoogte, gewenste breedte); [UIButton commitAnimations]; Als je een functie aanroept en zelf voor de gewenste hoogte en breedte een waarde invult, dan wordt de button in een halve seconde dat formaat. Dus daarna dezelfde code nog een keer doen, maar dan met een andere gewenst formaat en hij veranderd weer. Je kan de functie ook aanroepen met een delay (volgens mij al eens eerder verteld aan je op het forum). Rotatie zal je even moet uitzoeken, want dat ken ik niet uit mijn hoofd.
__________________
Het grootste voetbalforum van Nederland |
#3
|
|||
|
|||
Errors
Kijk deze errors heb ik?!?
1. /Users/midas/Desktop/AppWall/Classes/PaidApps.m:73:0 /Users/midas/Desktop/AppWall/Classes/PaidApps.m:73: error: 'CGRect' has no member named 'originele' (deze error twee x) 2. /Users/midas/Desktop/AppWall/Classes/PaidApps.m:75:0 /Users/midas/Desktop/AppWall/Classes/PaidApps.m:75: error: expected identifier or '(' before 'else' 3. /Users/midas/Desktop/AppWall/Classes/PaidApps.m:84:0 /Users/midas/Desktop/AppWall/Classes/PaidApps.m:84: error: expected identifier or '(' before '}' token |
#4
|
||||
|
||||
ik zou sowieso eens kijken naar het woord 'originele', want die zie ik niet terug in mijn code
|
#5
|
|||
|
|||
Ja ik heb hem werkend gekregen op 'origin' maar ik heb dus ik me button een plaatje en die gaat niet mee...
|
#6
|
||||
|
||||
Dan moet je die ook veranderen denk ik?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UIButton, addTarget naar ander object dan "self" | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 11-12-10 22:20 |
Toegankelijkheid: Zoom | zieniets | iPhone algemeen | 11 | 25-10-09 22:35 |
|
|