Eigen app maken met mobiOne discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Na lang gezocht te hebben op internet, heb ik (eindelijk) een applicatie programma gevonden voor windows: mobiOne. Ik heb hier een aantal vragen over; Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen app maken met mobiOne
Na lang gezocht te hebben op internet, heb ik (eindelijk) een applicatie programma gevonden voor windows: mobiOne. Ik heb hier een aantal vragen over;
Hoe kan je je eigen app publiceren in de apple store? En hoeveel kost dat? Ik had ergens gehoort dat dit gratis kan? Weet iemand een goede site/film/boek waar veel informatie staat over mobiOne? Ik ben namelijk een beginner, heb wel een beetje kennis van html, maar zou het toch nog eens willen nalezen. Of misschien is er nog een beter programma dan mobiOne voor windows? Ik zou hiermee erg geholpen zijn! met vriendelijke groeten, Ewoud33 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zover ik weet heb je altijd nog een mac computer nodig om je developer/distributie certificaten te maken.
Bovendien moet je voor het uploaden naar Apple gebruik maken van de application loader en die is ook alleen voor de mac. Je moet dus altijd een mac tot je beschikking hebben anders heeft het al geen zin. |
|
|||
|
|||
Je kunt ook gewoon uploaden via de browser hoor.
|
|||
|
|||
Dat was vroeger
Lees de iTunesConnect documentatie er maar eens op na: Citaat:
|
||||
|
||||
En met de nieuwe Xcode4 kan je uploaden via Xcode heb ik gehoord
|
|
|||
|
|||
Dat kan met versie 3 ook.
1) Build & Archive 2) In de Organizer: Submit Da's alles. Heerlijk werken, zo'n Mac |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eigen beltoon maken met .. | redcloud1 | iPhone Apps | 0 | 11-11-10 18:41 |
eigen app maken | jesha | Chat en geruchten | 0 | 24-09-10 20:35 |
eigen app maken (text-based) | Doblie | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 14-03-10 22:48 |
|
|