//

Nieuw in iDevice ontwikkeling

Nieuw in iDevice ontwikkeling discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw in de development wereld van iDevices. Nu had ik een aantal vragen voordat ik ga beginnen. 1. Ik heb hier op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-11, 10:37
Morse92 Morse92 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard Nieuw in iDevice ontwikkeling

Hallo,

Ik ben nieuw in de development wereld van iDevices. Nu had ik een aantal vragen voordat ik ga beginnen.

1. Ik heb hier op het forum wat rondgekeken naar starter topics hier kwam een website telkens in terug met dit boek, is dit het geld waard om het aan te schaffen? Is dit echt een boek waar je iets van leert?

2. Ik zoek een iPhone SDK en programmeer programma voor Windows (of Ubuntu), dit omdat ik zag dat xCode van Apple alleen voor Mac is en ik liever niet met VMWare werk als dit niet nodig is. Ik ben onder anderen Airplay SDK tegen gekomen.

3. Zijn er nog goede tutorials die ik als beginner moet volgen, of is als uit het boek van vraag 1 te halen?

Nog een beetje informatie over m'n programmeur achtergrond. Ik programmeer nu sinds een jaar of 3/4. Ik heb ervaring met de volgende talen; HTML en CSS (eigenlijk geen programmeer talen maar opmaak talen), PHP, Java(FX) en een klein beetje C++

Ik hoop dat jullie zo vriendelijk zijn mij een beetje op weg te helpen, mocht ik een dergelijk topic als dit over het hoofd gezien hebben corrigeer mij!

Groet,

Morse

Laatst gewijzigd door Morse92; 16-03-11 om 10:39. Reden: Spelling fouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-11, 12:28
Morse92 Morse92 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows