iTunes Connect Sales & Trends vraag discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe zit het nou met iTunes Connect Sales & Trends, want zo had ik bijvoorbeeld gisteren 187 downloads en eergisteren 271 downloads, wil dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes Connect Sales & Trends vraag
Hallo,
Hoe zit het nou met iTunes Connect Sales & Trends, want zo had ik bijvoorbeeld gisteren 187 downloads en eergisteren 271 downloads, wil dat dan zeggen dat er nu 84 mensen hun App hebben verwijderd of dat er in totaal 458 keer gedownload is? gr. Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hij geeft elke dag aan hoeveel er op die dag gedownload / verkocht is. Dus in totaal is je app 458 keer gedownload.
Er zijn ook andere tools om deze gegevens in te kijken. Ik gebruik zelf AppViz, die laat ook de reviews zien. |
|
|||
|
|||
Ah top! Bedankt! Dan is de app toch een stuk vaker gedownload dan ik dacht!
|
|
|||
|
|||
Hoe heet je app als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
In het voorbeeld zijn de cijfers niet correct, het gaat hier om 1129 downloads van de App goedkoopbier.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Connect Contracts | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 28 | 15-05-11 20:48 |
connect to itunes | remcokg | iTunes | 3 | 04-07-10 18:10 |
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! | mischariemersma | iTunes | 0 | 13-07-08 18:23 |
|
|