Liveblog iPhone SDK event [Einde] discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan het hier downloaden via torrent iPhone SDK (download torrent) - TPB...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je kan het hier downloaden via torrent iPhone SDK (download torrent) - TPB
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mja ma als je hem zo downloadt kan je je apps toch niet via itunes beschikbaar stellen
apple controleert de bron toch das trouwens wel enorm snel.... geen fake? Laatst gewijzigd door jeekes; 06-03-08 om 22:41. Reden: typo |
|
||||
|
||||
lezen is blijkbaar moeilijk voor velen.....
SDK IS GRATIS!!!! alleen het beschikbaar stellen van programma's kost $99,- |
|
|||
|
|||
daar heb ik idd over gelezen, excuseer
het verandert trouwens wel niets aan mijn vraag maar ik neem aan dat er dus geen gratis appjes zullen komen (tenzij je ze zelf kan maken of anders dan via itunes verspreidt) |
|
||||
|
||||
hier kan je het event al bekijken
Apple - QuickTime - Apple March 6 Event
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Michael; 06-03-08 om 22:59. |
|
||||
|
||||
Dan is het toch zo dat wanneer je een prog beschikbaar stelt dat $99,- kost. of kan ik nu echt niet lezen.....
|
|
||||
|
||||
Jawel dat klop maar je krijgt meer features nadat je 99 dollar hebt betaald Dus de app op je iphone/ipod uitproberen bijvoorbeeld
|
|
||||
|
||||
Wat kan je nu dan gratis krijgen?
De SDK waarmee je een programma kunt maken maar niet uittesten? |
|
||||
|
||||
Er staat in deze topic een link naar een torrent.
|
|
||||
|
||||
Ik denk wat Fake Steve Jobs zegt wel klopt, de wereld van de mobiele bussines phones wordt behoorlijk op z'n kop gezet.
en de iPhone zal een of de grote leider worden, omdat alle oude mobiele leveranciers ons jaren oude inventief loze techniek hebben voorgeschoteld. het wordt weer een spannend jaar om een iPhone te hebben :LOL |
|
||||
|
||||
Hier in België heb ik met mijn bandbreedte van 10gb/maand niet veel nut van die torrent te downloaden van 2gb en er zijn bijna geen seeders, en ook geen positieve reacties, alleen reacties die zeggen dat het fake is...
Het zou ook toch niet echt mijn ding zijn om software te ontwikkelen.. |
|
||||
|
||||
topke misschien is een ander abbootje nemen LOL
|
|
||||
|
||||
...is de SDK 2Gb ?!
|
||||
|
||||
Ja groot ja
En de torrent is geen fake Laatst gewijzigd door Michael; 07-03-08 om 06:02. |
|
||||
|
||||
offtopic: @Michael... Abbo's in Belgie zijn heel *** (oeh, grappig die auto-censuur)... Vaak limiet, lage snelheid en duur!
Samenvatting: SDK is dus gratis, verspreiden van je apps (via iTunes) kost $99 + 30% van je winst... Vind t wel stom dat je 18 moet zijn om m te kunnen downloaden... :-P Mja, nog twee maandjes, dan mag t nu al wel hè ;-) Sowieso stom dat je een Registered iPhone Developer moet worden... ik wil t gewoon voor mezelf gebruiken! Wacht eens even... Alleen voor de Mac?!?! ja potverdorie! Laatst gewijzigd door sNicker; 08-03-08 om 23:21. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
moderaten tijdens liveblog OS3 | "R" | Archief | 4 | 18-03-09 19:35 |
|
|