webView opslaan in filmrol discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn webView kan opslaan naar de filmrol van de gebruiker? Alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
webView opslaan in filmrol
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn webView kan opslaan naar de filmrol van de gebruiker?
Alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat kan niet
|
|
|||
|
|||
Kan wel hoor:
vAAni: Programmatically Taking a Screenshot in iPhone Programmatically Getting a Screencapture of any UIView | iPhone Programming Tutorials Zo al twee voorbeelden gevonden.
|
|||
|
|||
@Whacko Heel erg bedankt maar nu maakt een afbeelding van het scherm wat de gebruiker op de webView in beeld heeft, is het ook mogelijk om te zorgen dat de volledige webpagina op te slaan, niet alleen wat de gebruiker in beeld heeft?
|
|
|||
|
|||
Nee en dat bedoelde ik ook, ik kon niks lezen van een screen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar In een van de comments van deze pagina vAAni: Programmatically Taking a Screenshot in iPhone
Staat: You can take screenshots of invisible views as well. You just need to create an offscreen UIWindow instance and add your view to it. UIWebView *webView = [[UIWebView alloc] initWithFrame:theFrame]; UIWindow *offscreenWindow = [[UIWindow alloc] initWithFrame:theFrame]; [offscreenWindow addSubview:webView]; // Now take the screenshot It seems that UIWebView doesn't get rendered unless it's a subview of a window. Als je dus een UIWindow maakt die een groter frame heeft, zou je dus meer op je screenshot kunnen krijgen. En anders kan je het misschien zo aanpakken dat je meerdere screenshots maakt, en steeds het scherm schuift via code. En daarna die stukjes aan elkaar plakt. Dat kan je dus ook doen met een onzichtbare webview. |
|
|||
|
|||
@Whacko heel erg bedankt maar ik krijg errors zou je me de hele code kunnen sturen, daar bedoel ik mee hoe ik daarna ook de screenshot moet maken.
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
@pipo-1998 ik denk dat je beter op zoek kan gaan naar een caching oplossing (als die er is), lijkt me stuk minder omslachtig dan dit...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Image onclick webview slide | DJ14 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 17-02-11 15:32 |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
Video: automatisch opslaan in andere filmrol? | stylo | Muziek, foto & video | 0 | 24-09-09 00:52 |
Foto: Geen foto's in filmrol | HBosss | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-09 12:58 |
Filmrol traag | oetang | Muziek, foto & video | 0 | 19-05-08 10:03 |
|
|