//

Een GOEDE cursus iOS gezocht

Een GOEDE cursus iOS gezocht discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb me suf gezocht en ik heb niets kunnen vinden, maar misschien iemand van jullie wel.... Ik ben op zoek naar een cursus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-11, 13:38
mario661 mario661 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard Een GOEDE cursus iOS gezocht

Hoi,

Ik heb me suf gezocht en ik heb niets kunnen vinden, maar misschien iemand van jullie wel....

Ik ben op zoek naar een cursus iOS programmeren, maar dan geen cursus "voor Dummies" maar een echt uitgebreide, een beetje zoals de Sanford University die op iTunes U staat.
Op zich is dit al een heel goede cursus, maar probleem is dat ik er geen vragen kan stellen...

Wie kan me d.m.v. een uitleg, linkje e.d. de juiste richting in duwen?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-11, 14:44
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

De tutorial van Apple zelf, en vragen stellen op het developers forum van Apple?
  #3  
Oud 02-08-11, 14:50
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

AppSchoolLite in de Mac App Store

Lelijke app, maar staan leuke video's en tutorials voor de echte beginners.
Er is ook een betaalde versie van € 15,99 maar die raad ik zeker af op internet zijn veel betere tutorials te vinden en ook nog gratis.
De app is wel redelijk groot ruim 600 MB geloof ik, veel succes!
  #4  
Oud 01-09-11, 15:25
jackburger jackburger is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Veluwe
Berichten: 4
Standaard

Koop een goed starters boek zoals Amazon.com: Beginning iPhone Development: Exploring the iPhone SDK (9781430216261): Dave Mark, Jeff LaMarche: Books

Laatst gewijzigd door iScorpio; 01-09-11 om 18:29.
  #5  
Oud 02-09-11, 10:03
0daro0 0daro0 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Heemskerk
Berichten: 67
Standaard

ik ben er ook op zoek naar, een handige tut ofzo waar je stap voor stap beetje kan oefenen, want een tut opzich is best maar is meestal kijken en na doen maar leer je nog niet echt wat..
  #6  
Oud 02-09-11, 21:08
Hollance Hollance is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Als je je abonneert op de mailing list van Ray Wenderlich | Tutorials for iPhone / iOS Developers and Gamers dan krijg je het eerste deel van de cursus The iOS Apprentice gratis. Dit is een uitgebreide tutorial die je de beginselen leert van het programmeren van iOS apps.

Het idee van deze tutorials was niet alleen te laten zien hoe je een app maakt, maar vooral hoe alles met elkaar samenhangt en waarom dingen op een bepaalde manier gedaan worden. Laat maar weten wat je ervan vindt!

Ik ben momenteel druk bezig met het schrijven van de volgende delen van deze cursus en die zijn per stuk ongeveer 2x zo groot als het eerste deel.
  #7  
Oud 20-11-11, 21:55
fvdn fvdn is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard cursus iOS

Vanaf eind januari 2011 organiseert het CVO in Heusden-Zolder een beginners cursus programmeren voor de iPhone, iPod en iPad. De ideale kans voor jou om je programmeertalent aan te scherpen en de stap te zetten om een eigen App te ontwikkelen. De cursus gaat door op maandagavond, 16 avonden lang, en voor de prijs van 60 euro moet je het niet laten.
In de cursus ga je aan de slag met Xcode en ObjectiveC, de standaard ontwikkelingsomgeving van Apple voor het ontwikkelen van iOS apps. Er wordt wel verondersteld dat je geen programmeer ervaring hebt. Ook kan je daarna de vervolgcursus iOS programmeren volgen, ook 16 avonden voor 60,-. Wil je meer informatie dan kan je altijd het CVO in Heusden Zolder contacteren.
Ik denk dat ik ga vanuit Rotterdam, waar ik woon is het 2 uur rijden naar Zolder, dus ik zoek een maatje om gezamenlijk heen en weer te rijden.

Fred
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
goede taken lijst gezocht! nance30 iPhone Apps 4 25-10-10 05:17
iPhone referenties gezocht voor nieuwe cursus iPhone peterbeekma iPhone Apps 2 04-03-10 12:44
een beetje goede raad gezocht rdahmen Ontwikkelen voor iOS 6 19-04-09 21:29
België: goede provider gezocht voor internet aer0101 Overige providers België 3 26-08-08 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.