//

Versie 4.4. gereleased

Versie 4.4. gereleased discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Duidelijk! Alsnog was het een leuke verrassing voor mij want ik dacht dat video streamen vanaf iphone4 zou niet werken. Ik kan dus .avi tekenfilms ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 16-10-11, 21:24
Kristelnl Kristelnl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard

Duidelijk! Alsnog was het een leuke verrassing voor mij want ik dacht dat video streamen vanaf iphone4 zou niet werken. Ik kan dus .avi tekenfilms afspelen voor mijn dochter met iphone4 terwijl ik aan het interneten ben op ipad2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Oud 17-10-11, 11:11
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2

Standaard

@kristelnl, alleen Avi? of ook andere formaten zoals mkv etc?
Oud 17-10-11, 23:23
jkool07 jkool07 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristelnl Bekijk bericht
Duidelijk! Alsnog was het een leuke verrassing voor mij want ik dacht dat video streamen vanaf iphone4 zou niet werken. Ik kan dus .avi tekenfilms afspelen voor mijn dochter met iphone4 terwijl ik aan het interneten ben op ipad2
Even voor de duidelijkheid; films,foto's,muziek streamen naar de apple tv2 kon al vanaf iOS 4.3 middels airplay vanaf de iphone 4 en volgens mij ook zelfs met de 3gs. Ook heel veel apps als bijvoorbeeld uitzendinggemist en airvideo ondersteunen airplay al lange tijd vanaf je iphone en ipad.
Nieuw met iOS 5 is mirroring. Dit houd in dat je letterlijk het beeld op je iphone/ ipad spiegelt op je TV zoals ook al mogelijk was met een speciale kabel vanaf je iphone/ipad naar je tv. Ook is het met sommige games mogelijk om verschillende beelden op je ipad en tv te tonen zoals met real racing hd. Alleen werkt mirroring alleen met een ipad2 of een iphone 4S die een A5 processor hebben.

Betreft Airplay is er volgens mij dus niets aangepast of nieuw sinds iOS 4.3

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 22:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peernij Bekijk bericht
@kristelnl, alleen Avi? of ook andere formaten zoals mkv etc?
De app "goodplayer-movie player" ondersteunt echt heel veel formaten. Ook mkv.
Oud 18-10-11, 02:42
GeJee GeJee is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damel Bekijk bericht
Voor iedereen die toch terug wil naar 4.3 kan dat, ik heb het net uitgeprobeerd en mijn apple tv 2 staat weer terug naar 4.3 en is weer gejailbreakt met seasonpass.

Dit heb ik gedaan vandaag.

For those who have already updgraded to AppleTV 4.4. Seas0npass is still working, it just downgrades to 4.3. I did it just now Oct 16 2011 12:54pm Australia EST. It did take me ages as I kept getting error 1600, 20 etc. When I eventually got it working I had put it into DFU mode before running seas0npass. Only had USB cable plugged in and did it by pressing down + menu until it does a fast flash, then pressing menu + play/pause till it does a fast flash. Then run seas0npass and follow directions.

it WORKS FINE
Bevestigd, zolang Apple 4.3 nog signeert werkt het nog, nu (10 minuten geleden) in ieder geval nog wel
Oud 18-10-11, 21:56
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristelnl Bekijk bericht
Ik kan dus .avi tekenfilms afspelen voor mijn dochter met iphone4 terwijl ik aan het interneten ben op ipad2
Dat kan, maar je kunt het ook gewoon vanaf je iPad2 doen terwijl je daar op internet. Video blijft op achtergrond doorspelen.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G versie 3.1.2 jailbreak omzetten naar versie 4? Poohbeer Jailbreak 11 08-03-11 19:20
Van versie 3.0.1 naar versie 2.0.1 bijv keesdr Archief 1 06-11-09 17:54
Nieuwe firmware gereleased. Fw 3.1.2 nutty75 Archief 1 09-10-09 09:46
Verschil tussen de 8gig versie en de 16gig versie Golfier Archief 6 14-11-08 20:37
iPhone 3G Amerikaanse versie & Europese versie. Distle Archief 2 12-07-08 16:15

Regels voor berichten