//

Na update doet mijn apple tv 2 niets meer

Na update doet mijn apple tv 2 niets meer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) 3 dagen geleden mijn apple tv de update gegeven, dit mislukte eerst 2 keer en na de derde keer proberen was het gelukt maar na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 15:42
ronin114 ronin114 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard Na update doet mijn apple tv 2 niets meer

3 dagen geleden mijn apple tv de update gegeven, dit mislukte eerst 2 keer en na de derde keer proberen was het gelukt maar na het opstarten kwam hij niet veder dan het apple logo. geprobeerd te reseten met de remote maar dit had geen zin daar na geprobeerd via micro usb aan mijn pc te hangen maar hier werkt hij niet herkent door itunes. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-11, 22:46
rjmeijer1973 rjmeijer1973 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

dit probleem heb ik dus ook. ben je er al uit?
  #3  
Oud 31-10-11, 08:30
ronin114 ronin114 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik probeerde de Apple tv op een adere tv met de zelfde hdmi cabel dit werkte wel. Toen weer trug naar de andere tv werkte nog steeds niet cabel gewisseld en werkte weer ?( Apple tv werkt al een jaar prima op die cabel).

"niet werkende" cabel in ander apparaat werkte prima, probleem opgelost maar blijft raar.

Succes
Reageren

Labels
apple tv2, ios5, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Doet niets meer na update oengabunga Unlock 1 13-04-11 23:44
Apple TV 2 doet niets meer... MvdS Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 16-02-11 11:37
MIJN 2G doet niets meer...?? HELP !!! luukdoedens iPhone algemeen 1 10-01-11 14:23
Mijn I phone doet helemaal niets meer. Aswin iPhone algemeen 1 05-12-09 19:34
iPhone: na update 2.0 doet mijn iPhone helemaal niets meer! Mouettes Jailbreak 74 20-08-08 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.