Uitleg Restore discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand een mooie uitleg kunnen geven hoe te restoren van 4.4 terug naar 4.3 apple. Tv 2 ? Ja...zoeken op google gedaan , maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Uitleg Restore
Zou iemand een mooie uitleg kunnen geven hoe te restoren van 4.4 terug naar 4.3 apple. Tv 2 ?
Ja...zoeken op google gedaan , maar je wordt steeds gekker van alle soorten linkjes etc. Echt 1mooie uitleg ben ik nog niet tegen gekomen. Via tiny umbrella heb ik 4.3 gesaved, maar ik krijg het maar niet vooor elkaar. Wil graag terug naar 4.3 en seasonpass MET atv2 black, aangezien de mirroring ( waar het bij mij bij 4.4 om ging, erg tegenvalt) Pls ....iemand ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je terug gaan?
|
|
|||
|
|||
Je hebt tinyumbrella niet nodig om terug te gaan. Gewoon 4.3 selecteren in iTunes bij herstellen van je ATV. Apple signeert die nog gewoon
|
|
||||
|
||||
Seasonpass zet ook automatisch 4.3 terug.
|
|
||||
|
||||
Zoals ik al zei: ik was naar 4.4 gegaan ivm mirroring, maar die resolutie op tv ziet er niet uit.
En aangezien je zoveel meer kan met seas0npass icm atv2 black ( nieuwere versie uit), wil ik dus graag terug naar 4.3. 4.4 is namelijk alleen tehtered, en heb liever untehtered. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: simpele uitleg verschil | bramvds | Unlock | 3 | 09-11-10 00:07 |
1.1.2 naar 1.1.4 de beste uitleg | Tenvox | Archief | 1 | 08-04-08 20:19 |
Uitleg Silvercard | janhh | Unlock [archief] | 6 | 15-01-08 21:51 |
|
|