Bromgeluid bij mkv-bestanden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij sommige mkv-bestanden krijg ik een bromgeluid te horen ipv het gewone filmgeluid..Weet iemand wat de oorzaak hiervan is??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bromgeluid bij mkv-bestanden
Bij sommige mkv-bestanden krijg ik een bromgeluid te horen ipv het gewone filmgeluid..Weet iemand wat de oorzaak hiervan is??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar speel je je mkv mee af?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij alle 2 het zelfde probleem?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het bromgeluid verdwijnt dacht ik door je instellingen van de audio van de ATV op 16 bit te zetten.
Lees meer over audioproblemen in deze thread: [AppleTV2] HOW-TO to enable AC3 and DTS output for Apple TV 2 - XBMC Community Forum Laatst gewijzigd door glaantje; 13-12-11 om 01:30. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Onderstaande instellingen hebben inderdaad 'mijn probleem' verholpen.. Apple TV settings: DolbyDigital .... Auto Audio Output ... 16 Bit XBMC settings: Audio Output ....... Optical/Coaxial Speaker .............. 5.1 Volume Downmix ... No -Reciever Capable AC3 .... YES -Reciever Capable DTS .... YES Audio Output Device ... Default |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Alle bestanden bij overig | Jenz | iTunes | 18 | 28-08-11 15:40 |
|
|